banner
פנטהאוז בפרויקט של שמשון זליג // צילום: אסף פינצ'וק
פנטהאוז בפרויקט של שמשון זליג // צילום: אסף פינצ'וק

"שמשון זליג" רכשה קרקע לבניית 41 יח"ד בתל אביב, בהשקעה של 85 מיליון שקל

החברה מדווחת כי התקשרה בעסקת קומבינציה ושרותי בנייה לרכישת הקרקע בשכונת למד החדשה. דירות ארבעה חדרים מוצעות למכירה בהחל מ-4 מיליון שקל, דירות פנטהאוז בהחל מ-9.500 מיליון שקל

חברת "שמשון זליג" מדווחת כי התקשרה בעסקה עם בעלי קרקע ברחוב לוי אשכול בתל אביב, הכוללת שילוב של בעלות בקרקע וקומבינציה בשיעור של 50% עם שרותי בניה. מדובר במגרש בשטח של כשלושה דונם, ברחוב לוי אשכול באזור הגוש הגדול, שכונת למד החדשה ובסמיכות לשדה דב. עלות ההשקעה בפרויקט תעמוד על כ-85 מיליון שקלים. 

החברה מדווחת כי לאחרונה התקבל היתר בנייה לפרויקט, אשר יכלול שני בניינים עם 41 יח"ד ודירות ארבעה חדרים בנות כ-110 מ"ר, במחירים של החל מ-4 מיליון שקל,  דירות חמישה חדרים בנות כ-128 מ"ר במחירים של החל מ-4.600 מיליון שקל, דירות גן בנות כ-186 מ"ר עם גינות בנות כ-169 מ"ר במחירים של החל מ-6.800 מיליון שקל, דירות מיני פנטהאוז בנות כ 128 מ"ר במחירים של החל מ-5.500 מיליון שקל ודירות פנטהאוז בנות כ-188 מ"ר עם מרפסות בנות כ-194 מ"ר במפלס אחד, במחירים של החל מ-9.500 מיליון שקל. 

יונית כספי זליג, מנכ"לית משותפת בחברה: "החברה רואה חשיבות גדולה ואסטרטגית בבניה בעיר תל אביב וספציפית, בשכונות הצפוניות של העיר. הפרויקט בלמד החדשה  מתווסף לפעילות הנדל"נית של חברתנו בתל אביב לצד פעילות בראשון לציון ובערים נוספות במרכז הארץ".

הפרויקט בתכנון משרד האדריכלים "כהנא", בבעלות האדריכלית טלי כהנא. את בעלי הקרקע ייצג משרד עורכי הדין צבי שוב ביחד עם משרד עו"ד עמי בן יעקב ועו"ד עוזי גולן. את חברת שמשון זליג ייצג בעסקה עו"ד יגאל דורון.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות