banner
אזור תעשייה שקד, אופקים // צילום: איציק קריספל
אזור תעשייה שקד, אופקים // צילום: איציק קריספל

אופקים: 149 הצעות הוגשו למכרז לחכירת 26 מגרשים לתעשייה

ביקושי שיא למגרשי תעסוקה באופקים: רמ"י מדווחת על תוצאות המכרזים באזור התעשייה שקד, כאשר 149 הצעות הוגשו לחכירת 26 מגרשים ו-17 הצעות לחכירת 3 מגרשים למסחר

ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הכריזה על הזוכים בשני מכרזי תעסוקה ומסחר שהוציא מרחב דרום של רמ"י  באיזור התעשייה "שקד" באופקים, לחכירת 26 מגרשים לתעשייה ו- 3 מגרשי תעסוקה. על פי הדיווח, בשני המכרזים היתה היענות גדולה של היזמים, כאשר מתוך 149 הצעות שהוגשו למכרז, הוכרזו זוכים במכרז הפומבי לחכירת 26 מגרשים לתעשייה ב-26 המגרשים. במכרז ל-3 מגרשים למסחר הוגשו 17 הצעות ובשלושתם הוכרזו זוכים.

"שקד" הינו אזור תעשייה, תעסוקה ומסחר בשטחה של  אופקים, אשר משתרע על שטח של 708,000 מ"ר וכולל שטחים לתעשייה, מסחר, מבני ציבור ושטחים ציבוריים ירוקים. הוא ממוקם בין שכונת קריית מנחם ושכונת הפארק וגובל בקיבוץ חצרים, כ-12 דקות נסיעה מבאר שבע ו- 20 דקות נסיעה מכביש 6. 

ברמ"י מציינים כי: "הפארק תוכנן כאזור תעשייה חכם בעל רשת סיביים אופטיים, תשתית של מצלמות חכמות ומרכז בקרה על כל שטחו וכמו כן תשתית גז טבעי אשר תשמש כמקור אנרגיה ירוקה לייצור חשמל בנוסף לשימושי חימום וקירור". עוד מציינים ברשות כי בתקופה האחרונה שווקו בעיר 1400 יח"ד בשכונת הפארק, 870 יח"ד בשכונת חורשת נח ועוד 2500 יח"ד בשכונת אפיקי נחל. זהו המכרז השלישי ששווק במסגרת פרויקט אזור התעשייה שקד, בהובלת רמ"י ביחד עם עיריית אופקים. 

יעקב קוינט //לשכת העיתונות הממשלתית
יעקב קוינט //לשכת העיתונות הממשלתית

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "כחלק מפתרון כולל, לצד גידול בשיווק לדיור, רמי משקיעה מאמץ רב בשיווק ופיתוח אזורי תעסוקה. שיווק מתחמי תעסוקה נותן  מענה לתעסוקה באזורי פריפריה ותורם לאיזון הכלכלי ולפיתוחה של הרשות המקומית". 

איציק דנינו, ראש העיר אופקים // אדי ישראל
איציק דנינו, ראש העיר אופקים // אדי ישראל

איציק דנינו, ראש עיריית אופקים:  "ההצלחה המסחררת של המכרז והמגרשים שנחטפו באזור התעשייה שקד מהווים עוד סימן לכך שאופקים עלתה על המפה – לא רק מבחינת הגירה חיובית של אלפי תושבים, אלא גם מבחינת יזמים של תעשייה איכותית ומסחר שקובעים את מקומם בעיר. זוהי נקודת ציון בצמיחה ובהתפתחות הכלכלית של העיר ואני מזמין יזמים נוספים לבוא, לראות ולהתרשם מהעיר וממה שיש לה להציע". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות