banner
הדמיה: 3Division
הדמיה: 3Division

מגוריט רוכשת 80 דירות בכ-203 מיליון שקלים בירושלים

קרן הריט למגורים דיווחה הבוקר על עסקה לרכישת הדירות במרכז העיר.  המוכרות ישקיעו כ-41 מיליון ₪ במניות מגוריט בפרמיה של כ-50% על מחירן בשוק

הדמיה: 3Division

קרן הריט למגורים "מגוריט", חתמה על הסכם לרכישת 80 יח"ד בפרויקט "עץ החיים" בסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים, במחיר של כ- 203 מיליון שקלים. את הדירות רוכשת מגוריט במטרה להשכירן לטווח ארוך. בנוסף, תנפיק הקרן למוכרות מניות בהיקף של  כ-40.6 מיליון ₪, לפי מחיר של 7.5 ₪ למניה, המשקף פרמיה של כ-50% על מחיר המניה בבורסה. כנגד מלוא התשלומים בגין הדירות תקבל מגוריט ערבויות חוק מכר מהחברות המוכרות.

הדמיה: 3Division
הדמיה: 3Division

הפרויקט משתרע על שטח של כ-5,800 מ"ר, בצומת הרחובות יפו, כי"ח ועץ החיים וכולל שני מגדלים בני 30 קומות כ"א, המכילים 308 יחידות דיור, שטחי מסחר, מלונאות, שימור ושטחים ירוקים, מעל מרתף בן 7 קומות הכולל חניות, מחסנים ושימושי מסחר נוספים. הדירות שרוכשת מגוריט מחולקות בין שני המגדלים וכוללות שטח של כ-5,544 מ"ר, בתוספת 528 מ"ר מרפסות, 38 חניות ו-44 מחסנים. הדירות, בנות 2, 3 ו-4 חדרים.

מהקרן נמסר כי: "קבוצת בסר ארגנה קבוצת רכישה לה שווקו חלק מדירות הפרויקט ואליה הצטרפו בין היתר בעלי קרן JTLV שהינם מבעלי הזכויות בקרקע. לפרויקט קיים היתר בניה ובמאי האחרון נחתם הסכם קבלן עם קבוצת אשטרום והדירות בפרויקט צפויות להימסר בתוך כחמש שנים. הפרויקט מקבל ליווי בנקאי מבנק הפועלים". 

מנכ"ל מגוריט, מתי דב, ציין כי כי: "מדובר בעסקה משמעותית ומצוינת, במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק, הכוללת גם הקצאת מניות במחיר הגבוה ממחיר המניה הנוכחי של מגוריט. העסקה מגדילה את מצבת הדירות העתידית של החברה, באזורי הפריים לוקיישן של ישראל".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות