פרסמו אצלנו: *5931

קבוצת העדכונים בוואטסאפ

מגדילים פודקאסט

שלחו לנו דוא״ל

ערן סיב: "המסלול הבילטראלי אינו נותן מענה לצורכי ענף הבניה והשיפוצים"

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים: "יותר מ-20% מהעובדים שהגיעו ברחו ממעסיקיהם, למעלה מ-1,000 עובדים כלל אינם מתאימים – אי אפשר להתעלם מהכישלון"

ערן סיב // צילום: אמיר לוי שירותי צילום והפקת אירועים
ערן סיב // צילום: אמיר לוי שירותי צילום והפקת אירועים

עמותת "דף חדש", המייצגת כ-160 תאגידי כוח אדם מורשים בענף הבנייה והשיפוצים, פנתה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בדרישה דחופה להסדיר את מסלול ההבאה הפרטית (B2B) לענף השיפוצים, בעקבות מה שהיא מגדירה ככישלון מתמשך של מסלול ההבאה הבילטראלי (G2G), כך מדווחת התאחדות קבלני השיפוצים. 

"המציאות בשטח מוכיחה שהמסלול הבילטראלי אינו נותן מענה לצורכי ענף הבניה והשיפוצים. כאשר יותר מ-20% מהעובדים שהגיעו כבר ברחו ממעסיקיהם, וכאשר למעלה מ-1,000 עובדים כלל אינם נמשכים על ידי התאגידים בגלל חוסר התאמה מקצועית, אי אפשר להתעלם מהכישלון", אומר ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ומציין כי: "ענף השיפוצים נמצא בחזית השיקום של ישראל, והמדינה חייבת לאפשר באופן מיידי את הפעלת מסלול ההבאה הפרטית והבאת עובדים מקצועיים לענף."

בהתאחדות מסבירים כי: "מסלול ההבאה הבילטראלי מבוסס על גיוס עובדים באמצעות הסכמים בין ממשלות, כאשר למעסיקים בישראל אין אפשרות לבחור מראש את העובדים או לסנן אותם מקצועית. לעומתו, במסלול ההבאה הפרטית התאגידים והמעסיקים מאתרים, בוחנים ומגייסים עובדים בהתאם לצורכי הענף והכישורים הנדרשים".

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

מכירים מישהו שצריך לקרוא את הפוסט? שתפו אותו. ?

נשמח לדבר אתך
נגישות