banner
אלעזר במברגר // באדיבות משרד הבינוי והשיכון
אלעזר במברגר // באדיבות משרד הבינוי והשיכון

עו"ד אלעזר במברגר מונה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

במברגר: "אנו ניצבים בתקופה לא פשוטה ובפנינו אתגרים רבים אך אני בטוח כי נוכל להם בעבודה קשה ומשותפת. נמשיך להעניק את כלל השירותים של המשרד גם במגבלות הקיימות"

אלעזר במברגר // באדיבות משרד הבינוי והשיכון

נציבות שירות המדינה אישרה את מינויו של עו"ד אלעזר במברגר (45) למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. במברגר, נשוי ואב לארבעה, מתגורר בירושלים,  שימש כיועץ המשפטי של המשרד בשש השנים האחרונות, בהן הוביל הקמה וביצוע של תכנית מחיר למשתכן, קידום הסכמי הגג ופעילות הפיתוח, קידום מערך הסיוע בדיור ורכישה של דירות נוספות למלאי, הנעת מהלכים במסגרת חוק המכר ועוד. במקביל, הוביל את הלשכה המשפטית של המשרד, במטה הראשי ובמחוזות.

במברגר הצטרף לשירות הציבורי בשנת 2006. לפני כן שימש כעורך דין בלשכה המשפטית של משרד האוצר. הוא בעל תואר במשפטים מאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים ובמנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.  במברגר משרת בשירות מילואים פעיל כקצין באמ"ן, בדרגת רב סרן.

שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון, מסרה כי: "אלעזר במברגר הינו  איש ביצוע מן המעלה הראשונה שמביא איתו ניסיון ניהולי ומקצועי רחב היקף בתחום. אלעזר היה שותף מרכזי ומוביל בקידום תהליכים משמעותיים רבים במשרד הבינוי והשיכון, ואני בטוחה כי יש ביכולתו להוביל את המשרד בתקופה זו ולנהל את האתגרים הרבים העומדים לפתחנו. מדובר באדם הנכון בזמן הנכון."

במברגר, מסר כי: "אני מודה לשרת הבינוי והשיכון על האמון הגדול שנתנה בי. אני מקבל את המינוי בתחושת אחריות גדולה ובטוח כי בתמיכתה של שדרת הניהול החזקה של המשרד והעובדים כולם, נוכל להמשיך להוביל את עולם הדיור קדימה. אנו ניצבים בתקופה לא פשוטה ובפנינו אתגרים רבים אך אני בטוח כי נוכל להם בעבודה קשה ומשותפת. נמשיך להעניק את כלל השירותים של המשרד גם במגבלות הקיימות, ונפעל במסגרת הממשלה לצמצום הפגיעה בשוק הנדל"ן, ככל הניתן."

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות