banner
אילת // depositphotos
אילת // depositphotos

אילת: כ-75 מיליון שקל בתמורה לקרקע ופיתוח למגורים של 115 יח"ד

החברות אלמוגים החזקות ויוסי אברהמי זכו במכרז רשות מקרקעי ישראל להקמת 115 יח"ד באילת, על שטח של כ-12.5 אלף מ"ר, המיועדים לבנייה רוויה של בתים בני 2-4 קומות בלגונה המזרחית של העיר

תמונה: אילת // depositphotos

חברת הנדל"ן אלמוגים החזקות בע"מ, בניהולה של  מיכל גור, הודיעה הבוקר כי זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל בלגונה המזרחית, אילת, ביחד עם חברת יוסי אברהמי עבודות הנדסה אזרחית בע"מ במכרז להקמת 115 יחידות דיור אשר יוקמו על  מגרש ששטחו הכולל הוא כ- 12,247 מ"ר.  

בהתאם לתכנית החלה על המקרקעין של הפרויקט, מיועדים המקרקעין לבנייה רוויה למגורים, באופן שעל המגרש ניתן להקים מתחם מגורים בן 2 עד 4 קומות על שפת הלגונה המזרחית של העיר אילת. חלקה של אלמוג בניה בקרקע ובפרויקט הינו 50%.

בתמורה לחלקן בקרקע בפרויקט תשלמנה החברות הזוכות לרשות כ- 34.4 מיליון ש"ח (ללא מע"מ), והוצאות פיתוח בסכום כולל של כ- 40.4 מיליון ש"ח. החברה מדווחת כי: "בשלב זה, אין ביכולת החברה להעריך את  העלויות הצפויות להקמת הפרויקט ואת רמת הרווחיות הצפויה שכן מדובר באומדנים כלליים, הערכות ראשוניות ותחשיבים פנימיים בלבד".

חתימת הסכם חכירה בין החברות הזוכות לבין הרשות בקשר להקמת הפרויקט צפויה לאחר השלמת ביצוע התשלומים לרשות. "אלמוג בניה", הודיעה כי בכוונתה לממן את חלקה בתשלומים לרשות ובהקמת הפרויקט מהון עצמי ומימון בנקאי, אשר היקפו ותנאיו אשר טרם סוכמו.

לחברה הכנסות צפויות מפרויקטים הנמצאים בשלבי בנייה תכנון ופיתוח שונים ושטחי מסחר בהיקף של כ- 1.8 מיליארד שקל ועודפים צפויים של למעלה מ-470 מיליון שקל. ההון עצמי של החברה עומד על כ- 86 מיליון שקל (נכון ל- 30/6/2019).

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות