banner
התחדשות עירונית חולון | התחדשות עירונית בחולון
מוטי ששון ראש העיר // באדיבות דוברות העירייה

משרד הפנים אישר לעיריית חולון להעניק סיוע בשכר דירה לדיירי הבניין שקרס

מדובר במענק של כ-3,900 שקל בחודש לתקופה של 8 חודשים, במקביל לתהליך של שינוי תב"ע לביצוע פרויקט פינוי בינוי השבוע כאמור. ראש העיר: "מאמצי העירייה מול משרד הפנים צלחו"

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, קיבל את אישור משרד הפנים להעניק סיוע עירוני בשכר דירה לתקופה של עד 8 חודשים, עד 3900 שקל לחודש לדיירי הבניין שקרס ברחוב סרלין בעיר.

כזכור, לפני כחודש קרס הבניין  הישן והעירייה העניקה סיוע כספי מיידי לדיירים ולזאת זאת הכריזה כי היא תקדם מסלול מהיר לפרויקט התחדשות עירונית במקום אלא שלאחרונה, בצעד חריג, במשרד הבינוי והשיכון, שהיה אמור לשאת בחלק מהעלויות, טענו כי העירייה  לא עמדה בהתחייבותה להשלמת מימון, דבר שגרר תגובה חריפה מצדו של ראש העיר, שאמר אז כי: "עיריית חולון עדיין ממתינה להעברת הכספים שהובטחו לה אישית על ידי שר השיכון זאב אלקין לטובת שכר דירה לדיירים והוצאות התכנון בסך מיליון ש"ח, בנוסף לסכום זהה שעליו התחייבה העירייה, התחייבות שבעינה עומדת".

השבוע כאמור, הודיע ראש העיר כי "מאמצי העירייה מול משרד הפנים צלחו", וכי עלה בידיו לאשר מתן סיוע עירוני עבורם בשכר דירה. הנושא יובא לאישור מועצת העיר כבר בתחילת השבוע הבא.  "קבלת שכר הדירה תתבצע בהתאם לקריטריונים שגובשו על פי הנהוג במשרד השיכון ובעיריות אחרות", מציינים בעירייה, "ומעבר לסיוע זה, העירייה מובילה מהלך שיקדם באופן מזורז תהליך של שינוי תב"ע ופינוי בינוי לבניין שקרס על מנת לאפשר לדיירים לשוב במהרה לדירה משלהם". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות