banner
פגישה עם התושבים \\ אלי בוחבוט
פגישה עם התושבים \ אלי בוחבוט

מחזיק תיק ההתחדשות העירונית בת"א: "אין תחליף למפגשים פיסיים עם תושבי העיר"

מספר ימים לאחר פרסום קול קורא ליזמים לביצוע תוכנית פינוי בינוי הכוללת 273 יח"ד ביפו, יצא חבר המועצה רועי אלקבץ לפגוש את הדיירים: "הכי קל לקיים פעילות דרך הרשתות החברתיות אבל לא ניתן להבין את רחשי הציבור אלא במפגשים פיסיים"

תת אלוף במיל' רועי אלקבץ, מחזיק תיק התחדשות עירונית בעיריית תל אביב – יפו יצא לשטח ונפגש עם עשרות תושבי יפו ג' שדירותיהם צפויות לעבור תהליך של התחדשות עירונית. "פגשתי אנשים נהדרים", הוא אומר, "התושבים חסרים ידע בתחומים אלו וזקוקים למורה נבוכים ממש".

המפגש נערך לאחר שבימים האחרונים פרסמה עיריית תל אביב – יפו, באמצעות חברת עזרה וביצרון קול קורא לפרויקט פינוי-בינוי בשכונת יפו ג' הכולל 273 יח"ד ברחוב יפת 185-197 שבשכונת יפו ג', במקומן של 84 יחידות דיור קיימות בשבעה בנייני שיכון ישנים, אשר יפונו ויהרסו. 21 מהדירות החדשות מיועדות לדיור בר השגה למשך 20 שנים.

רועי אלקבץ // אלי בוחבוט
רועי אלקבץ // אלי בוחבוט

"בעידן הנוכחי, הכי קל לקיים 'פעילות ציבורית' דרך הרשתות החברתיות למיניהן. רבים חושבים שזו הדרך אבל זה מחזיק זמן קצר וזה לא ממש אמיתי בעיניי", מציין אלקבץ, "אחרי שלוש שנים כחבר מועצת העיר תל אביב אני מבין שלא ניתן להבין את רחשי הציבור אלא במפגשים פיסיים ובלתי אמצעיים. זה דורש מאמצים לתיאום, הגעה וקיום שיח, אבל המפגשים שווים כל דקה ותורמים מאד לראייתי למימוש השליחות הציבורית, ובעיקר להבנת המצוקות והצרכים של התושבים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות