banner
ארז רוזנבוך // עמית חכמוב
ארז רוזנבוך // עמית חכמוב

"מגוריט" רכשה 136 דירות בהיקף של כ-277 מיליון שקל

החברה מדווחת על רכישת 56 דירות באשדוד בתמורה לכ-89 מיליון שקל, 50 דירות בתל אביב תמורת כ-130 מיליון שקל ו-30 דירות ביהוד תמורת 59 מיליון שקל

קרן הריט למגורים מדווחת על שלוש עסקאות רכישה, הכוללות 56 דירות באשדוד תמורת כ-89 מיליון שקל, רכישת 50 דירות בצפון תל אביב תמורת 130 מיליון שקל ו- 30 דירות ביהוד תמורת 59 מיליון שקל. בסך הכל רכשה בשבוע האחרון כ-136 דירות בהיקף של כ-277  מיליון שקל. 

"לאחר העסקאות האחרונות, מצבת נכסיה של החברה עומדת על כ-1350 דירות המרוכזות ב-22 פרוייקטים באזורים בהם קיים ביקוש ער לשכירות ארוכת טווח, כדוגמת תל אביב, ירושלים, בני ברק, הרצליה ועוד, אשר נרכשו בתמורה של למעלה מ-3 מיליארד שקל", כך מציינים בחברה. 

ארז רוזנבוך, יו"ר החברה: "אנו ממשיכים לפעול לפי המודל שלנו שמאפשר לנו לנצל את יתרונות הקרן ברכישה מרוכזת של מספר גדול של דירות במחירים אטרקטיביים, כדי להגדיל את מלאי הדירות ולהוביל את שוק השכירות המוסדית בישראל".

מתי דב מנכ"ל החברה: ״משבר הקורונה מדגיש את יתרונות ההשכרה ארוכת הטווח. אנו ממשיכים לאכלס פרויקטים ולבחון עסקאות רבות נוספות על מנת להרחיב משמעותית את מספר הדירות להשכרה ארוכת טווח".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות