banner
יורם אביסרור, אלונה ברקת, גקי אביסרור // צילום דוברות הפועל בש
יורם אביסרור, אלונה ברקת, גקי אביסרור // צילום דוברות הפועל בש

אביסרור והפועל ב"ש ממשיכות לעוד שנה של זוגיות מאושרת

חברת אביסרור חידשה את הסכם החסות לקבוצת הכדורגל הפועל ב"ש ומציגה אהבה של 20 שנה. אלי אביסרור, מנכ"ל החברה: "באר שבע היא הבית שלנו"

תמונה: יורם אביסרור, אלונה ברקת, גקי אביסרור // דוברות הפועל בש

חברת אביסרור משה ובניו תמשיך לתת חסות להפועל תדיראן באר שבע. החסות נחתמה בין אלי אביסרור, מנכ״ל החברה, ואלונה ברקת, בעלת הקבוצה, לעונת המשחקים 2019/20. מדובר בהסכם למתן חסות משנית מה שמשלים שנים ארוכות ברצף שחברת אביסרור מעניקה חסות לקבוצה.

במסגרת ההסכם, תקבל חברת אביסרור משה ובניו חשיפה על ביגוד הקבוצה. החסות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הגופים לאורך העונה, כגון השתתפות שחקני הקבוצה באירועים מרכזיים של המותג ופעילויות למען הקהילה.

 אלי, ההשקעה משתלמת?
״אנחנו מאוד שמחים להמשיך לתת חסות לקבוצת הפועל באר שבע גם לשנת המשחקים הקרובה. מועדון הכדורגל הפך להיות חלק בלתי נפרד מפעילות החברה, אנחנו גאים להיות חלק מהקבוצה הנפלאה הזאת. הערכים שהקבוצה משקפת כמו הישגיות, עבודת משותפת ונחישות הם חלק בלתי נפרד מהערכים עליהן נבנתה החברה שלנו. באר שבע היא הבית שלנו. לכן החלטנו לתת חסות לקבוצה מתוך רצון לתרום לקהילה ולקידום הספורט בעיר. כאוהדים וכתושבי העיר אנו מאחלים בהצלחה לקבוצה ומקווים כי יחד נגיע לעוד הישגים משותפים לאליפות המדינה וגם באירופה". 

ומה אומרת הגברת הראשונה אלונה ברקת, בעלת הפועל ב״ש?
"אני מודה למשפחת אביסרור על שותפות ארוכת שנים והליכה יד ביד עם הקבוצה. שני מותגים שמזוהים זה עם זה ועם העיר ב״ש".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות