banner
יוסי בר דוד יור ועדת התחדשות עירונית // צילום: מאיר אדרי
יוסי בר דוד יור ועדת התחדשות עירונית // צילום: מאיר אדרי

יוסי בר דוד מונה ליו"ר משותף בוועדת התחדשות עירונית

יוסי בר דוד מונה ליו"ר משותף של ועדת התחדשות עירונית בארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז: "בימים של טלטלות בתחום ההתחדשות העירונית, אנו נדרשים להביע את עמדתנו ביתר שאת"

תמונה: יוסי בר דוד // צילום: מאיר אדרי

ועדת ההתחדשות העירונית בארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז מינתה לצידו של עמית גוטליב את יוסי בר דוד, מנהל תחום יזום התחדשות ומגורים בקבוצת שלמה נדל"ן, לתפקיד יושב ראש משותף של הוועדה זאת לאור חשיבות הועדה והפעילות הרבה שלה. בראיון ראשון  אמר בר דוד למגדילים: "אני מאמין שהתמ"א במתכונתה הנוכחית מהווה בעיה תכנונית אורבנית ברשויות בהן אין עתודות קרקע להקמת מבני ציבור, שטחים פתוחים והרחבת כבישים".

מהארגון נמסר כי וועדת התחדשות עירונית "מסייעת לחברי הארגון בכל הקשור לקשר רציף עם הרגולטורים הארציים והמקומיים בין היתר לענייני חקיקה בתחום, קידום תכניות ברשויות מקומיות, בניית מדיניות בשיתוף עם הרשויות וקשר בלתי אמצעי עם וועדות התכנון". עוד ציינו בארגון כי ליוסי בר דוד ניסיון רב שנים בתחום ההתחדשות העירונית. עד לפני זמן קצר כיהן בר דוד כמנכ"ל קבוצת אלמוג פינוי בינוי.

בר דוד מסר: "אני מודה על הזכות להמשיך ולייצג את חברנו היזמים והקבלנים במחוז תל אביב והמרכז, בימים של טלטלות בתחום ההתחדשות העירונית וחוסר הוודאות המוניציפלי אשר מפתיעה אותנו כל פעם מחדש, אנו נדרשים לסייע ולהביע את עמדתנו ביתר שאת. אני עומד לרשותם של חבריי ועמיתיי בכל עת ומודה על האמון שניתן לי בהנהלת הארגון".

יהודה כתב, יו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז וסגן נשיא התאחדות קבלנים בוני הארץ, בירך על המינוי ואמר: " אין ספק שיוסי בר דוד הוא האיש המתאים להצטרף לעמית גוטליב בראשות הוועדה להתחדשות עירונית בארגון אשר נותנת מענה, פתרון וסיוע לחברינו. ניסיונו רב השנים בענף הנדל"ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט יאפשר לו לקדם מהלכים ולהוביל שינויי מדיניות לטובת חברי הארגון ולטובת הענף כולו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות