banner
שלומי // באדיבות רמ"י
שלומי // באדיבות רמ"י

הוחלט להפקיד תוכנית להקמת 100 יח"ד ביישוב שלומי

הוועדה המחוזית החליטה להפקיד תוכנית לבניית שכונה חדשה ביישוב שלומי, הכוללת כ-100 יחידות דיור, דרכים ושבילים בהיקף של 11,000 מ"ר וכ-2,200 מ"ר למבנים ומוסדות ציבור

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז צפון, החליטה להפקיד את תכנית מורד הנחל ב'- שלומי,  לבניית 100 יח"ד בבנייה צמודת קרקע ורוויה, הכוללת שטחי ציבור נרחבים בשטח של 47 דונם, על השטח הלא מבונה שבין שכונת מורד ההר ושולמית. השכונה  תשתרע על כ-14.9 דונם בצפיפות נטו ממוצעת של 6.7 יח"ד לדונם.

מרשות מקרקעי ישראל, אשר קידמה את התוכנית, נמסר כי: "הבינוי המוצע ממשיך את אופי הבינוי הנמוך צמוד הקרקע של שכונת מורד ההר הסמוכה לדופן המזרחית ומציע אופי בינוי בצפיפות גבוהה יותר בדופן המערבית בסמוך לכביש התוחם את השכונה, כאשר בין שתי הדפנות המתחם הבנויות משתרע שטח ציבורי פתוח". התוכנית תוכננה על ידי בר לוי אדריכלים בניהול סיטילינק השקעות. 

יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל: "אישורה של התכנית הנוכחית יאפשר, לראשונה מזה מספר שנים, לשווק ולהקים שכונת מגורים מעורבת שחלקה בבנייה צמודת קרקע וחלקה בבנייה רוויה, שתיתן מענה לצרכים שונים של האוכלוסייה במקום.

רפי אלמליח, מנהל בכיר אגף לתכנון ופרויקטים ברמ"י, אמר כי: "מדובר בתכנית שבמסגרתה ניתן מענה להגדלת היצע יחידות הדיור בשלומי. התכנית כוללת תכנון איכותי עבור מגורים ומרחב ציבורי רחב לשימוש תושבי השכונה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות