banner

"תחום ההתחדשות העירונית יוצא מהמגרש הבודד ומתחיל להקרין על הסביבה כולה"

"שנת 2020 התאפיינה בקידום תכנון בהתחדשות עירונית". צפו בראיון המלא עם עוה"ד בתיה בראף מליכזון ואילנה בארף שניר, שותפות בכירות במשרד הררי טויסטר ושות' במסגרת פרויקט 70 המשפיעות והמשפיעים של ישראל בנדל"ן וההתחדשות העירונית.

מה קורה בתחום ההתחדשות העירונית, מה התוכניות לעתיד ומה הטיפ הכי חשוב למי שרוצה להיכנס לתחום המורכב הזה ולא יודע מאיפה להתחיל. ראיון משותף של עוה"ד בתיה בראף מליכזון ואילנה בארף שניר, שותפות בכירות במשרד הררי טויסטר ושות', לרגל בחירתן של השתיים לנבחרת 70 המשפיעות והמשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית של מגדילים.

עו"ד אילנה בראף שניר: "התכנון בשנת 2020 התאפיין בשני דברים. הראשון – הקורונה שגרמה לאי וודאות והרבה מאוד התלבטויות מה לעשות הלאה. מצד שני יציבות בכל מה שקשור לרשויות המקומיות. אנחנו נמצאים כבר למעלה משנה אחרי הבחירות לרשויות המקומיות, הנבחרים כבר יודעים איך הם רוצים לקדם את העיר, פוליטיקאים כבר יודעים מה הם רוצים. השנה התאפיינה בקידום תכנון".

עו"ד בתיה בראף מליכזון: "תחום ההתחדשות העירונית יוצא מהמגרש הבודד ומתחיל להקרין על הסביבה כולה. אנחנו רואים שהתחום הולך לקראת יותר פרויקטים של פינוי בינוי במסגרת תכנון מרקמי יותר. תמ"א 38 שחשבה להוסיף זכויות בניה למגרש הבודד אין לה יותר קיום ככל שלא רואים את הצרכים והתשתיות הציבוריות שצריכות לקבל מענה. גם אם ימשיכו את התהליכים במגרש הבודד, התהליכים הללו כבר שונים". 

צפו בראיון המלא עם עוה"ד בראף מליכזון ובראף שניר כדי לשמוע עוד על התחום וגם מה הטיפים של השתיים למי שרוצה להיכנס היום לתחום. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות