banner
ליאון אביגד מבעלי רשת בראון, אבי כראל יזם בראון 42 וראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי // צילום ארן דולב

מי הגיע לחגוג את הקמת המלון החדש באילת ולמה הראיס מרוצה?

מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת מרוצה ויש לו סיבה טובה – השבוע הוא נתן את יריית הפתיחה להקמת מלון ראשון אחרי 17 שנה. הגיע עד לצד השני של המדינה לפרגן: בני בן מובחר, ראש מועצת מבואות חרמון

תמונה: ליאון אביגד, אבי כראל ומאיר יצחק הלוי // צילום ארן דולב

על שום מה החגיגה?
על הקמת קומפלקס המגורים והמלונאות החדש באילת, שיכלול 223 דירות בנות 2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בבעלות פרטית וכן, מלון חמישה כוכבים הכולל 155 חדרים. קולקציית המלונות של בראון תנהל את המלון בקומפלקס לאחר שחתמה על הסכם ניהול עם כראל אחזקות. מדובר בהסכם ל-25 שנה בהיקף כספי של כ-180 מיליון שקל. על התכנון: אדריכל  יהודה פייגין.

אהרונה ואבי כראל יזמי בראון 42, הרב מנדי קליין וראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי // צילום - ארן דולב
אהרונה ואבי כראל יזמי בראון 42, הרב מנדי קליין וראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי // צילום – ארן דולב

מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, מרוצה
הראיס הגיע לטקס, ואחרי שהרימו לו להנחתה עם הקמת מלון ראשון אחרי 17 שנה, אין ספק שמותר לו להתפאר בעשייה העירונית. וזה מה שהוא אמר לנוכחים: "הנחת אבן הפינה לפרויקט המלונאי החדש, שעתיד להיבנות בעיר מהווה את יריית הפתיחה לתנופת הפיתוח העצומה בה נמצאת העיר אילת הן בהיבט התיירותי והן בהיבט הכלכלי עם פתיחת שדה התעופה הבינלאומי בצפון העיר, הסכם גג לבניית אלפי יחידות דיור ומלונאות, פיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה, פיתוח שטח השדה הישן כולל מתחם אטרקציות, בניית פארק מים, מרכז קונגרסים, קריית ספורט בינלאומית, מתחם גולף ועוד. לצד אלה ישנה כניסה של רשתות לאומיות ובינלאומיות לעיר, שמתעתדות לפתוח מלונות בתמהילים שונים, בטווחי מחיר שונים, שיתאימו לאופיו וכיסו של כל תייר ותייר שיגיעו לנפוש בעיר שלנו". אמן. 

חתן האירוע, היזם אבי כראל, שעומד מאחורי הפרויקט, עלה עם ביטחון עצמי גבוה למגרש, ואמר: "התיירים באילת, ישראלים ותושבי חוץ, עייפו מהמלונאות המסורתית והשמרנית בעיר, וכעת יש רוחות של שינוי. תוכניות לבניית מלונות חדשים, אטרקציות מיוחדות, יזמים שמדרימים ובוחנים השקעות. אילת על המפה והיא רגע לפני זינוק קדימה". 

עוד נכחו והתרגשו: הח"כ לשעבר אורן חזן, בני בן מובחר – ראש מועצת מבואות חרמון, ליאון אביגד וניצן פרי – בעלי רשת בראון, האדריכל אילן פיבקו, היזם אלדד פרי, ישראל וסורלה קטורזה, הרב מנדי קליין, השף טל כהן, שי ברמן – יו"ר איגוד המסעדות הארצי, ועוד.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות