banner
אפקה // גיא ודורון לוי
אפקה // גיא ודורון לוי

קריית ביאליק חונכת שכונה חדשה במועד איכלוס 100 יח"ד הראשונות

100 דירות ראשונות יאוכלסו באירוע חנוכת שכונת אפקה בקריית ביאליק, הצפויה לכלול כ- 4,500 יח"ד. 60% מהרוכשים הם תושבי הקריות והשאר תושבי חיפה והצפון

אפקה // גיא ודורון לוי

שכונת אפקה בקריית ביאליק מתאכלסת לאחר שנים שבהן לא אוכלסה שכונה בסדר גודל דומה באזור הצפון. ב-26 לאוגוסט יקבלו 100 משפחות ראשונות את המפתח לדירתם החדשה בפרויקט של חברת גיא ודורון לוי והם למעשה יהיו התושבים הראשונים להיכנס לגור בשכונה. בחודשים הקרובים 180 משפחות נוספות יקבלו מפתח, גם הן בפרויקט של החברה, הבונה בסך הכל כ- 998 יח"ד בשכונה.

אירוע אכלוס חגיגי יתקיים ב-26 לאוגוסט בהשתתפות שר האוצר משה כחלון, שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא-ביטון, ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי והיזמים. 

אפקה ביאליק // גיא ודורון לוי
אפקה ביאליק // גיא ודורון לוי

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי מסר כי: "אני שמח וגאה לקבל למשפחת קריית ביאליק את תושבי השכונה החדשים. בכדי להיערך לקליטתם של אלפי משפחות מבעוד מועד הקמנו מרכז שירות לתושב בו ניתן לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת ביעילות ובאדיבות".   

גיא לוי, מנכ"ל ובעלים משותף בחברה, ציין כי: "אנו שמחים להיות החלוצים באכלוס השכונה ומברכים את התושבים הנכנסים לשכונה המובילה בצפון".  

אפקה עתידה לכלול כ-4,500 יחידות דיור. על פי דיווחי היזמים, הרוב המכריע של הרוכשים בשנה האחרונה בשכונה הם תושבי חיפה והקריות, כאשר 60% מהרוכשים הם תושבי הקריות ו-20% נוספים מגיעים מחיפה: "השכונה זכתה לביקוש גם בקרב תושבי יישובים אחרים באזור חיפה והצפון וביניהם יקנעם, נהריה, כרמיאל ועוד. הרוב המכריע של תושבי הסביבה בקרב רוכשי הדירות מעיד על כך שהתושבים הקיימים מזהים את הפוטנציאל ומביעים אמון בשכונה החדשה", נמסר מהחברה. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות