banner
רובע 2 באילת מור בללטי אדריכלים // יח"צ
רובע 2 באילת מור בללטי אדריכלים // יח"צ

אילת: אושרו 425 דירות חדשות ברובע 2 במסגרת מחיר למשתכן

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אילת אישרה את בנייתו של רובע 2, שיכלול 425 יח"ד בתוכנית מחיר למשתכן ומחיר למשתפר. היתרי הבנייה צפויים להימסר עוד בשנת 2020

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אילת אישרה את הקמתן של 425 יחידות דיור חדשות ברובע 2 בעיר. יחידות הדיור ישווקו לזכאי מחיר למשתכן וכן לרוכשים בשוק החופשי, על ידי היזמים אייל פרץ ועמרם אברהם שזכו במכרזי מחיר למשתכן ומחיר למשתפר. 

רובע 2 יכלול בסיום בנייתו 529 יח"ד בתמהיל מעורב, הכולל בתים פרטיים, קוטג'ים, דירות גן ודירות גג,  בבנייה נמוכה של עד 2 קומות. 104 יח"ד מתוכן, נמצאות בשלב בנייה מתקדם ע"י היזם "האחים אוזן" במסגרת תכנית מחיר למשתכן. הרובע הוא חלק מהסכם הגג עליו חתמה העירייה עם רשות מקרקעי ישראל בשנת 2017 והוא מפותח ע"י החברה הכלכלית, כחברה מפתחת עבור רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון. מדובר באחד משני הרובעים האחרונים אשר משלימים את מתחם השחמון באילת, שבנייתו החלה בשנות ה-90 של המאה הקודמת. מתחם השחמון, הקרוי על שם נחל שחמון העובר בתחום העיר וחוצה בינו לבין שכונות העיר הוותיקות, יכלול בסיום פיתוחו כ-9,000 בתי אב ויהווה מחצית מסך בתי האב בעיר אילת. 

רובע 2 באילת // יח"צ
רובע 2 באילת // יח"צ

ממנהל ההנדסה בעיריית אילת נמסר כי היתרי הבנייה צפויים להימסר עוד בשנת 2020 והרובע כולו צפוי להיבנות, להימסר ולהיות פעיל באופן מלא בתוך 5 שנים, כולל פיתוח תשתיות ומבני ציבור. 

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי: "אני גאה להעניק למשפחות צעירות, הזדמנות לדיור איכותי ובהישג יד הצופה לנוף הייחודי של מפרץ אילת. מדובר באירוע מכונן – בפעם הראשונה היתרי בנייה לרובע שלם מאושרים כיחידה אחת. אישור הוועדה הוא חלק ממכלול התרחשויות מרגשות שצפויות באילת בשנים הקרובות – שדרוג רצועת החוף, יצירת מוצרי תיירות לקהלים חדשים על בסיס איכויות המדבר וים סוף, פיתוח שטחו המתפנה של שדה התעופה, פינוי הנמל הצבאי, התחדשות לב העיר וזו רק רשימה חלקית".

מהנדס העיר, אסף אריכא הוסיף, כי "צוות מינהל ההנדסה והוועדה המקומית אילת ממשיכים לפעול במרץ, גם ובמיוחד בתקופת הקורונה, כדי לאפשר אווירה עסקית אטרקטיבית ליזמי נדל"ן במטרה להמשיך את תנופת פיתוח העיר וכדי להניע את הכלכלה המקומית. תקופת הקורונה היא התקופה הכי מתאימה לתת שירות מצוין ודל בבירוקרטיה, לקדם תכנון ורישוי ולאפשר ליזמים וקבלנים לעמוד מוכנים לתחילת עבודות. אנו רואים בשוק הבנייה והתשתיות כמנוע כלכלי ויש לנו את הכלים הנדרשים להניע אותו". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות