banner
דירה להשכיר בדרך השלום // צילום: olin
דירה להשכיר בדרך השלום // צילום: olin

"שיכון ובינוי" זכתה במכרז להקמת פרויקט להשכרה ארוכת טווח בדרך השלום

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו היום על זכייתה של חברת שיכון ובינוי במכרז להקמת פרויקט להשכרה ארוכת טווח הכולל 164 יח"ד בדרך השלום בתל אביב, בתום הליך התמחרות בינה לבין חברת "אזורים ליווינג". שיכון ובינוי תשלם עבור הקמת הפרויקט כ- 203 מלש"ח כולל עלויות פיתוח

 

בין המציעים במכרז היו גם החברות אשטרום, אפי נכסים, הצעה משותפת של אלקטרה ומבנה, פרשקובסקי, נתנאל גרופ וכן גיא ודורון לוי. הפרויקט יכלול 164 יח"ד בשכירות ארוכת טווח למשך 20 שנים, במגרש בשטח של כ-2.5 דונם, בבניין שיתנשא לגובה של 23 קומות מעל חזית מסחרית של 750 מ"ר. תמהיל הדירות בפרויקט יהיה מגוון ויכלול דירות 2, 3 ו- 4 חדרים, 25% מהדירות יוצעו לשכירות לזכאים במחיר מופחת המהווה 20% הנחה ממחירי השוק הקיימים. 

הפרויקט בדרך השלום בת"א, הינו הפרויקט השני של שיכון ובינוי במסגרת מכרזי דירה להשכיר והוא מצטרף לפרויקט בהיקף 333 יח"ד להשכרה ארוכת טווח המתאכלס בימים אלה בשכונת ארנונה בירושלים.  זהו הפרויקט השלישי של דירה להשכיר בתל אביב ובסה"כ דירה להשכיר מובילה כיום כ- 40 פרויקטים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 9,000  יח"ד להשכרה ארוכת טווח. 

יאיר טל, מנכ"ל דירה להשכיר // צילום: ניר קידר
יאיר טל, מנכ"ל דירה להשכיר // צילום: ניר קידר

יאיר טל, מנכ"ל דירה להשכיר: "הפרויקט החשוב בדרך השלום שאותו תקים חברת שיכון ובינוי נדל"ן ינגיש את אפשרות המגורים בתל אביב ויספק אלטרנטיבת דיור איכותית, יציבה ובטוחה שתקל על שוכרי הדירות בעיר. בקרוב יפורסם מכרז גדול נוסף להקמת 750 יח"ד לשכירות ארוכת טווח ומעונות סטודנטים ביחד עם מרכזי תעסוקה ומסחר בלב מתחם הבורסה ברמת גן. המודל שאנו מציעים מאפשר לשוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות – ודאות, יציבות וחווית מגורים איכותית – ללא צורך ברכישתה ומבלי לוותר על הגמישות המלאה הגלומה במגורים בשכירות".

אלון רווה, מנכ"ל חטיבת הזכיינות וסמנכ"ל הכספים של שיכון ובינוי: "החוזה הבסיסי יהיה ל-10 שנים עם אופציית יציאה של השוכר בכל שנה ושנה על פי העדפתו האישית. אנו משוכנעים שהפרויקט יהיה מוקד משיכה לאוכלוסייה לא קטנה ויהווה פרויקט דגל עבורנו ועבור עיריית תל-אביב".

מנהל רשות מקרקעי ישראל , עדיאל שמרון: "דירות להשכרה בלב אזורי הביקוש, מצטרפות לשורה של פתרונות שהמדינה ורמ"י מעמידות לטובת מחוסרי הדיור ומשפרי הדיור בישראל. רמ"י מנהלת את קרקעות המדינה מתוך תפיסה שהקרקע הינה משאב לאומי שיכול וצריך לעורר צמיחה כלכלית, התפתחות חברתית ומעל הכל מענה לצרכי הדיור של אזרחי ישראל"

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות