banner
עו"ד נורית כהן קצב // יחצ
עו"ד נורית כהן קצב // יחצ

ברנז'ה 38 עם עו"ד נורית כהן קצב

מדור ברנז'ה 38 מכיר לכם באופן אישי את האנשים שמאחורי העשייה בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית, תמא 38 ופינוי בינוי

תמונה: עו"ד נורית כהן קצב // יחצ

הכירו את נורית כהן קצב (39), עו"ד – שותפה, מנהלת מחלקת התחדשות עירונית במשרד עוה"ד  שרקון בן עמי אשר ושות' & נאמן, קינן ושות'.

כמה שנים בתחום העיסוק?
17

מנטור שהשפיע עליך בתחילת הדרך?
המאמן שלי בתקופת ההתמחות וראשית דרכי כעו"ד צעירה, עו"ד שמחה זילברמן ז"ל, שלימד אותי את כל הבסיס לעולם המקרקעין, החוזים והעסקאות.

ההישג שאת מתגאה בו?
כל פרויקט עבורי הוא סוג של בייבי וכל אבן דרך שאני עוברת בפרויקט היא הישג. מדבר בפרויקטים מאוד מורכבים, שכל שלב שעוברים בו הוא קשה כקריעת ים סוף. כמובן שהריסת הבניין, לאחר שאושרה תכנית והתקבל היתר – הוא שיא גם עבורי, כמי שמלווה את הפרויקט במשך שנים, ביחד עם היזם ובעלי הדירות. בתחום העסקאות – חתימתה של עסקה מורכבת, בסך של כ-230 מליון ₪, שהייתה העסקה הכי גדולה באחת מערי המרכז, הייתה עבורי גאווה גדולה.  

מה הרגע הכי מאושר שהיה לך בתפקיד?
היום שבו הודיע לי עו"ד שרקון שאני מצטרפת כשותפה למשרד. הבנתי שככל הנראה, זו תחילתה של ידידות מופלאה….לאחר שנים ארוכות במשרד, התוצאות ניכרות בפרויקטים רבים ואיכותיים שקרמו עור וגידים וחלקם כבר הסתיימו, אשר אנחנו שותפים להם.

מה המצב הכי מייאש שנתקלת בו?
מצב שבו גורם תכנוני מתנה את הוצאת ההיתר, או אישור התב"ע, בדרישות תכנוניות בלתי סבירות ולעיתים גם שאינן עולות בקנה אחד עם הוראות הדין. לדוג' – מהנדס עיר שהתנה את חתימתו על היתר תמ"א 38/2 בבניית גן ילדים בתוך הפרויקט, שכמובן לא בא זיכרו בהחלטת הוועדה… מיותר לציין שהוא נסוג מהדרישה לאחר שהבהרנו לו את תוצאותיה…..

כמה שעות מתוך 24 מוקדשות לעבודה?
ערה, חולמת ונושמת את העבודה שלי בכל שעות היממה. כשאני עם הילדים, מפנה את הזמן מכל העיסוקים, למעט במקרים דחופים שאני נדרשת לענות באופן מיידי.

מסעדה/בית קפה מועדפים לקיום פגישות?
מצאתי שהקפה במשרד הכי טעים ומוגש חם ובליווי חיוך. כך גם הפגישות שלי יעילות יותר עם ניצול מקסימאלי של הזמן במשרד.

חופשה מועדפת?
כל מקום שיש בו שמש וים.

קולגה בענף שאתה רוצה לפרגן לו?
יש הרבה קולגות וחברים טובים בענף שאני מעריכה, אבל בראש ובראשונה אני מפרגנת לצוות עורכי הדין במחלקה שלי –אבי סויצקי (שותפי למחלקה), חניתה שם טוב, רונית לבנון נייסברג, רועי דהן ואור קרן – שפועלים מקצועית, ללא לאות, במחלקה מאתגרת וקוצרים הצלחות מדי יום.

המלצה לנכנסים לתחום?
ללמוד מהטובים ביותר, לשמור על יושרה אישית ומקצועית, הגינות כלפי קולגות למקצוע.

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

בואו להגיב ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק הפורום הישראלי להתחדשות עירונית >>> להצטרפות

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות