banner
הדמיית מגדל בראשית בשכונת בבלי // יחצ
הדמיית מגדל בראשית בשכונת בבלי // יחצ

ה"מגה" של משפחת כוזהינוף

יאללה חגיגה: משפחת כוזהינוף מדווחת כי סיימה באחרונה את עבודות החפירה, והחלה בבניית המרתפים באחד מפרויקטי היוקרה החשובים ב- TLV . "ברנז'ה 38" יצא לבדוק מה מקבלים וכמה זה עולה

תמונה: החפירות למגדל בראשית // יחצ

קודם כל, בואו, תנו כבוד לפרויקט הזה, שבלי ספק הוא ה"בייבי" של משפחת כוזהינוף. עכשיו לכו תסבירו לרוכשים פוטנציאליים שזה לא סתם עוד פרויקט "יוקרה", מילה שבלשון המעטה נשחקה למוות על ידי משווקי הנדל"ן…

אבל ברוך השם, למשפחת כוזהינוף היה רעיון יותר טוב, והיא הגדירה את המגדל כ-"פרוייקט המגה יוקרה מגדל בראשית". מגה או לא מגה, עם עובדות קשה לנו להתווכח ובמגדל הזה, שיוקם בשכונת בבלי בתל אביב ויתנשא לגובה של -44 קומות יהיו לא פחות ולא יותר- חמאם טורקי, טרקלין עסקים, בריכה מקורה, חדר יינות מפואר, אולם סקווש, חדר ישיבות פרטי, ספרייה ועוד ועוד ועוד ועוד.

הבור בשכונת בבלי - מגדל בראשית // יחצ
הבור בשכונת בבלי – מגדל בראשית // יחצ

נשמע שווה? אז גם עולה בהתאם. מחירי פרייסייל נעים בין 50 ל-60  אלף שקל למ"ר בחלק הראשון של המגדל, קרי עד קומה 18 ואילו בחלק העליון של המגדל, קרי מקומה 30 עד 40, המחירים מטפסים גם הם למעלה ומגיעים ל- 75 אלף שקל למ"ר ויותר.

ומי ישלם על כל התענוג הזה? משפחות אמידות, בעלי וילות שמעוניינים לעבור לדירה יוקרתית בעיר ומשפחות בשכונה שמעוניינות לשדרג לדירה חדשה ומודרנית- כך לפחות מעריכים המומחים.

אגב, ב"מגה" כמו במגה, הפרויקט מגיע גם עם השמות הגדולים וכך נמסר התכנון לידיה של  אדריכלית רחל פללר ממשרד האדריכלים יסקי – מור – סיון, שמבקשת לא לשכוח לתת גם קצת תשומת לב לעיצוב הפנים, שעליו הופקדה המעצבת אירמה אורנשטיין.

"ברנז'ה 38" קצת מתחיל לקנא במשפחת כוזהינוף ותוהה מתי החפלה והאם הוא יוזמן…

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות