banner
מגרש הגרלה אחרונה // באדיבות גיא ודורון לוי
מגרש הגרלה אחרונה // באדיבות גיא ודורון לוי

30 דירות "מחיר למשתכן" בקריית ביאליק נמכרו ביום אחד

בהגרלת מחיר למשתכן האחרונה בשכונת אפקה בקריית ביאליק, הכוללת 146 דירות, נמכרו תוך יום 30 דירות. שאר הדירות בפרויקט כבר נמכרו, כ-30% מהן בשלושת החודשים האחרונים

דירות נמכרו תוך יום אחד בפרויקט "מחיר למשתכן" בשכונת אפקה בקרית ביאליק: "מדובר ביום בחירת הדירה הראשון במסגרת ההגרלה האחרונה של מחיר למשתכן בשכונה", כך מדווחת החברה היזמית גיא ודורון לוי, שם ציינו כי ההגרלה האחרונה בשכונה כללה 700 נרשמים. תהליך בחירת הדירות לזוכים בהגרלה יתחדש ב-25-26 לאוקטובר.

תבע שכונת אפקה // באדיבות גיא ודורון לוי
תבע שכונת אפקה // באדיבות גיא ודורון לוי

יש לציין כי שאר הדירות בפרויקט כבר נמכרו, כ- 30% מהן בשלושת החודשים האחרונים. "הדירות שכעת נבחרות על ידי זוכי מחיר למשתכן הן האחרונות שנותרו מבין 998 הדירות שנבנו בפרויקט, לצד שבעה פנטהאוזים אחרונים", נמסר מהחברה. הבניינים נמצאים בבנייה ומועד הכניסה לדירות יהיה במהלך 2021 על פי ההערכה. 

ההיצע כולל 146 דירות בשלושה מבנים, מתוכם שני בניינים בני 9 קומות ומבנה בן 6 קומות. המחיר ההתחלתי לדירת 4 חדרים, המשתרעת על פני 104 מ"ר עומד על כ-1.065 מיליון שקל והמחיר ההתחלתי לדירת 5 חדרים, המשתרעת על פני 122 מ"ר עומד על כ-1.290 מיליון שקל.  לפי הערכות החברה, מחירי הדירות בשכונה נמוכים בכ-250-300 אלף שקל ביחס למחיר השוק, כלומר הנחה של כ-20%.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק בחברה, ציין כי: "אני מקווה כי המשך הליך בחירת הדירות יימשך כמתוכנן ללא עיכוב נוסף. יש כיום זכאים רבים שמרגישים שהרכבת יוצאת מהתחנה ובצדק, והם נשארים מאחור. לצערי לא רק שהם צודקים, אלא שהצניחה בהתחלות הבנייה תביא לפגיעה משמעותית בהיצע הדירות בשנים הקרובות ותפגע בדיוק באוכלוסייה זו שעדיין לא קנתה דירה ראשונה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות