banner
שלומי זליג וראול סרוגו // צילום גל אברהם
שלומי זליג וראול סרוגו // צילום גל אברהם

שלומי זליג נבחר ליו"ר ארגון הקבלנים והבונים ראשון לציון והסביבה

זליג יחליף את אביו, הקבלן הידוע שמשון זליג ז"ל שכיהן בעבר בתפקיד. ראול סרוגו יו"ר הארגון בחמש השנים האחרונות, צפוי להחליף את נשיא התאחדות בוני הארץ

תמונה: שלומי זליג וראול סרוגו // צילום גל אברהם

שלומי זליג, מנכ"ל משותף ובעלים של חברת הנדל"ן הוותיקה שמשון זליג, נבחר לתפקיד יו"ר ארגון הקבלנים והבונים של ראשון לציון והסביבה, באסיפה הכללית של הארגון שנערכה השבוע. מי שבישר לזליג על מינויו החדש, היה ראול סרוגו יו"ר הארגון בחמש השנים האחרונות, שצפוי להחליף במסגרת הסכם רוטציה את נשיא התאחדות בוני הארץ בחודש פברואר 2019, כך נמסר מהארגון.

מהארגון נמסר כי עבור זליג וכן עבור סרוגו, זוהי סגירת מעגל, שכן שלומי הינו בנו של שמשון זליג ז"ל מייסד החברה, אשר שימש כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים בראשון לציון במשך מספר שנים. ראול סרוגו, החליף בזמנו את שמשון זליג ז"ל.

זליג מסר בעקבות בחירתו כי: "זוהי תקופה מאתגרת עבור העוסקים בתחום הבנייה בישראל, לכבוד הוא לי להיבחר לתפקיד יו"ר הארגון. בכוונתי לפעול ליוזמות חדשות של הארגון ולחיזוק הקשרים בין החברים וגורמים מהרשות המקומית כמו גם, לשתף פעולה עם ארגוני הקבלנים של רחובות, חולון אשדוד והסביבה".

ארגון הקבלנים והבונים של ראשון לציון והסביבה, כולל יזמים וחברות קבלניות מהמובילות בתחום והוא כ- 50 חברי ארגון מהחברות המובילות בענף.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות