banner
יעקב ניצן // צילום: אפי עטיאס
יעקב ניצן // צילום: אפי עטיאס

יעקב ניצן נכנס כשותף לחברת "רובי קפיטל"

ניצן, שעבד בחברת הביטוח הראל בשמונה השנים האחרונות, וייכנס כשותף לחברה, מסר: "ענף מימון פרויקטים בתחום הנדל"ן נהנה בשנים האחרונות מפריחה ומביקושים גבוהים"

יעקב ניצן // צילום: אפי עטיאס

"כניסתו של ניצן מגיעה על רקע רצונה של החברה לפנות לשוק המוסדי כחלק מתוכניתה האסטרטגית, הכוללת הרחבת הפעילות בתחומים והיקפים חדשים", כך מדווחים היום מהחברה, אשר לאחרונה חתמה על הסכם עם מיטב דש גמל ופנסיה, הכולל מתן הלוואה למימון חוב נדל"ן.

ניצן (46), בעל ניסיון של כ-18 שנה בעולמות הנדל"ן והפיננסיים, עבד בחברת הביטוח הראל בשמונה השנים האחרונות, הקים ועמד בראש המחלקה לליווי פרויקטי ייזום בנדל"ן, וניהל את מערך האשראי הלא סחיר בתחום הנדל"ן של הקבוצה בארץ בהיקפים של מיליארדי שקלים. קודם לכן, ניהל בבנק אוצר החייל את סקטור הנדל"ן במשך מספר שנים. 

ניצן ציין: "אני נרגש לצאת לדרך חדשה ומאתגרת. הניסיון שצברתי לאורך השנים בעולמות הנדל"ן הפיננסי הבנקאי והמוסדי, לצד הניסיון הבינלאומי העשיר שמאפיין את העומדים בראש רובי קפיטל, ימצב את החברה כאחת משחקניות המימון הגדולות, המקצועיות והאיכותיות בשוק. ענף מימון פרויקטים בתחום הנדל"ן נהנה בשנים האחרונות מפריחה ומביקושים גבוהים".  

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות