banner
מדרחוב לוינסקי // באדיבות דוברות עיריית ת"א
מדרחוב לוינסקי // באדיבות דוברות עיריית ת"א

עיריית ת"א סוגרת 11 רחובות לתנועת כלי רכב והם יהפכו למדרחובים

בשבועות הקרובים תסגור עיריית תל אביב-יפו 11 מקטעי רחובות לתנועת כלי רכב והם יהפכו למדרחובים. ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "חלק מתפיסת עולם כוללת ששמה במרכז את הולכי הרגל"

תמונה: מדרחוב לוינסקי // באדיבות דוברות עיריית ת"א

הרחובות הצפויים להיסגר לכלי רכב הינם רחובות מסחריים אשר בחלקם יוצבו כיסאות וריהוט רחוב, ביניהם אשתורי הפרחי, נחלת בנימין בין הרחובות קלישר לרוטשילד, רחוב הארבעה בין הרחובות קרליבך לדה וינצ'י, רחוב פלורנטין בין הרחובות בן עטר- ויטאל- קורדובירו ופרנקל, ועוד. הרחובות יוותרו לתנועת הולכי רגל ואופניים בלבד, לא תתאפשר חניית רכבים מול בתי העסק ומסעדות ודוכני אוכל יוכלו להציב שולחנות וכיסאות בהתאם להנחיות העירייה.

המדרחוב ברח' לוינסקי // באדיבות דוברות העירייה
המדרחוב ברח' לוינסקי // באדיבות דוברות העירייה

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, אמר כי: "יצירת המדרחובים בעיר היא כחלק מתפיסת עולם כוללת ששמה במרכז את הולכי הרגל, רוכבי הכלים האישיים ומשתמשי התחבורה הציבורית. כחלק מתפיסה זו, אנו סוללים השנה עשרות קילומטרים חדשים של שבילי אופניים; חנכנו את גשר יהודית; מפתחים את קווי הרכבת הקלה; מרחיבים את רשת נתיבי התחבורה הציבורית; מרחיבים, מוסיפים צל ומשפצים עשרות קילומטרים של מדרכות; בשנה האחרונה הפכנו את רחוב לוינסקי למדרחוב וסגרנו לתנועה את רחוב שינקין בימי ששי, והקהל מצביע ברגליים – תרתי משמע".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות