banner
אילוסטרציה // מגדילים
אילוסטרציה // מגדילים

מהנדס העיר הרצליה, מייק סקה, פורש מתפקידו

בין הנושאים הבולטים שקידם סקה יזכרו גם מהפכת תמ"א 38 בעיר, קידום מתחמי התחדשות עירונית ופינוי בינוי

תמונה: הרצליה // צילום: מגדילים

אדריכל סקה החל את דרכו בעיריית הרצליה בשנת 2012,  לאחר שמילא שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים וביניהם מהנדס העיר יקנעם, מהנדס העיר עכו, בעל משרד תכנון פרטי ומרצה לארכיטקטורה במספר מוסדות להשכלה גבוה בארץ ובחו"ל. בשנת 2013 הוביל סקה את הפיכתה של הוועדה מקומית לתכנון ולבניה הרצליה למעמד של ועדה עצמאית מיוחדת הראשונה בשרון, מעמד זה אפשר לעיר הרצליה לקדם תכניות של התחדשות עירונית ללא התערבות של הועדה המחוזית.

מהנדס העיר, מייק סקה // באדיבות דוברות העירייה
מהנדס העיר, מייק סקה // באדיבות דוברות העירייה

בין הנושאים הבולטים שטופלו ע"' מייק סקה היו גם מהפכת תמ"א 38 בעיר, קידום מתחמי התחדשות עירונית ופינוי בינוי, תכנית אסטרטגית לפיתוח איזור התעשייה, תכניות שימור עירוניות, תכניות פיתוח מרכז העיר ותכניות רבות אחרות. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון אמר: "אני רוצה להודות למייק על תרומתו הגדולה לקידום הבנייה והפיתוח של העיר הרצליה. מייק הינו איש בעל חזון וראייה קדימה, כישוריו אפשרו יישומן של תכניות מאתגרות ומורכבות, שהשפיעו על הנוף העירוני וילוו אותנו עוד שנים קדימה. אני מאחל למייק הצלחה בכל אשר יפנה" .

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, מסר: "צר לי על החלטתו של מייק. תחת ניהולו, הצעיד את מינהל ההנדסה של הרצליה להיות גוף יעיל ומקצועי, וזאת ביושר וביושרה אישית יוצאת דופן. בנוסף, הוביל את מהפכת התיקשוב והנגשת מינהל ההנדסה לציבור – ועל כך תודתנו. אני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".  

סקה ימשיך לכהן בתפקידו בחודשים הקרובים, עד סיום הליכי מכרז לתפקיד.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות