banner
אילוסטרציה // Depositphotos
אילוסטרציה // Depositphotos

בונה לתלפיות: אפריקה ישראל תשקיע 100 מיליון שקל באזור התעשייה בירושלים

במסגרת העסקה עליה חתמה החברה עם בעלי מתחם דינמונטר בעיר, תקים אפריקה מגדל מעורב שימושים בן כ-30 קומות: "מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים בבירה ילך ויגבר"

עסקת ענק לחברת אפריקה ישראל מגורים: החברה מקבוצת לפידות קפיטל דיווחה אתמול (א') כי חתמה על הסכם עם בעלי מתחם דינמומטר שבאזור התעשייה תלפיות בירושלים, במסגרתו תקדם תכנון לפרויקט מעורב שימושים המשלב מסחר, משרדים ומגורים, ואשר יתנשא לגובה של עד 30 קומות. סכום ההשקעה של אפריקה בפרויקט נאמד בלמעלה מ-100 מיליון שקל.

עסקה זו, המבוצעת בהתאם לעקרונות תוכנית האב להתחדשות רובע תלפיות שהכינה עיריית ירושלים, היא הראשונה עליה חותמת החברה ברובע זה, אם כי לפי גורמים בכירים בחברה, בכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו.

אפריקה ישראל מגורים פועלת בבירה בהיקפים נרחבים. מיזמי המגורים שלה כוללים אלפי יחידות דיור, הן להשכרה והן למכירה, וכן שטחי מסחר, משרדים ומלונאות. בין הפרויקטים הבולטים של החברה בירושלים ניתן למנות את פרויקט סביון VIEW, פרויקט הרב קוק ופרויקט חצר הנביאים במרכז העיר, סביוני ארנונה וסביוני ארנונה בוטיק, סביוני רמת שרת, סביוני קטמון החדשה ופרויקט בוליביה בשכונת קרית היובל – אחד ממיזמי הפינוי-בינוי הראשונים בשכונה, במסגרתו עתידות להיבנות 180 יחידות דיור חדשות.

מיכה קליין // צילום כרמל שירן
מיכה קליין //  כרמל שירן

מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין, התייחס לעסקה בשכונת תלפיות ואמר כי החברה "גאה לקחת חלק במימוש הפוטנציאל של ירושלים, עיר בה אנו משקיעים בשלל פרויקטים. אנחנו מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים בבירה ילך ויגבר בשנים הקרובות, כאשר ראש העיר משה לאון וצוותו פועלים כל העת למשוך לירושלים קהל צעיר, איכותי ויצרני. אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים בירושלים, על פי ערכי היסוד של החברה". 

עורכי הדין מטעם בעלי הקרקע בירושלים הם דיויד אמיד, מאיר פורגס וארן פלשקס ממשרד ש. בירן.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות