banner
הדמייה ממרפסת בפרויקט אכזיב // הדמיה סטודיו 84
הדמייה ממרפסת בפרויקט אכזיב // הדמיה סטודיו 84

הדירות עם המרפסות והגינות היפות בארץ, מצפון ועד דרום וכמה זה יעלה לכם – הרשימה המלאה

בסגר של פסח עוד הופתענו, לסגר של חגי תשרי כבר היינו מוכנים נפשית ולשנה הבאה כבר נשאף לדירה עם מרפסת או גינה מפנקות. איפה ניתן להגשים את החלום, כמה זה יעלה ומתי מתאכלסים הפרויקטים הבאים? הסקירה המלאה

ושוב הוא בא: הסגר של החגים אוטוטו כאן, למודי ניסיון מהסגר הקודם ועם הפנים למציאות החדשה, סקרנו עבורכם את האופציות לרכישת דירות עם מרפסות וגינות יפיפיות, שיהפכו את רוח השנה הבאה עלינו לטובה לקלה ונעימה יותר. איפה אפשר להשיג, מתי האכלוס וכמה זה יעלה לכם? כל התשובות לפניכם. 

אכזיב: דירת 5 חדרים בשטח של 116 מ"ר ומרפסת של 20 מ"ר הפונה לים בפרויקט "אכזיב על הים" של החברות צמח המרמן ואלקטרה מגורים תעלה לכם החל מ-1.6 מיליון שקל. שכונת אכזיב על הים נבנתה כשכונה סגורה המשתרעת על פני כ-100 דונם. השכונה כוללת  18 בניינים הנישאים לגובה של בין 4-8 קומות, כאשר כל דירה תשקיף אל הים התיכון. בשכונה ייבנה מרכז מסחרי, גני ילדים, אזור תיירות ומועדון ספורט. השכונה תכלול רחובות הולנדיים שמשדרגים את הנראות הכללית וטיילת שמתחברת לשאר השכונות בנהריה.

קריית מוצקין: דירה בת 6 חדרים עם מרפסת הצופה לים בפרויקט URBAN TOWER של חברת שרביב בשכונת משכנות האומנים בעיר תעלה לכם החל מ- 2.07 מיליון שקל והיא מוצעת לאכלוס בקרוב. שטח הדירה הינו כ-145 מ"ר, עם מרפסת בשטח של כ-20 מ"ר. במגדל 98 דירות בתמהיל מגוון של דירות, והוא נמצא בחלק המערבי של השכונה.

מרפסת בדירה לדוגמא בפרויקט אורבן טאואר // צילום עינת דקל
מרפסת בדירה לדוגמא בפרויקט אורבן טאואר // צילום עינת דקל

כרמיאל: דירת גן 5 חדרים בשטח 122 מ"ר, מרפסת בשטח 23 מ"ר וגינה צמודה בשטח של 40 מ"ר בפרויקט כרמיBST של חברת בסט יזום תעלה לכם החל מ-1.42 מיליון שקל. הפרויקט ממוקם בשכונת הר כרמי, בכניסה המערבית לכרמיאל וכולל קומפלקס מגורים עם 7 בניינים ו-99 יח"ד בתמהיל דירות מגוון של 3,4,5 חדרים, מיני פנטהאוזים ודירות גן.

חיפה: דירה 4 חדרים בשטח של 103 מ"ר עם מרפסת בשטח של 22 מ"ר הפונה לכיוון הפארק, בפרויקט "הרובע" של חברת גולדן ארט תעלה לכם החל מ-1.59 מיליון שקל והיא מוצעת לאכלוס מיידי. הפרויקט כולל 198 יח"ד ב-3 בניינים בני 9 קומות כל אחד – בניין אחד להשכרה ארוכת טווח ושני בניינים של דירות למכירה.  בנוסף, כולל הפרויקט חזית מסחרית בהיקף כולל של 800 מ"ר וחניה תת קרקעית והוא צמוד לפארק חדש בן 12 דונם שהוקם על-ידי העירייה.

מרפסת בפרויקט הרובע // צילום: גולדן ארט
מרפסת בפרויקט הרובע // צילום: גולדן ארט

עוד בחיפה, בשכונת נווה שאנן ניתן לרכוש דירת 5 חדרים בפרוייקט "פרשקובסקי בחיפה" בשטח 120 מ"ר ו- 20 מ"ר מרפסת הפונה לנוף פנורמי ירוק של חורשה טבעית, 2 חניות ומחסן במחיר של 2.1 מיליון שקל. בשכונה ייבנה מתחם מתוכנן חדש אשר יכלול 484 יחידות דיור ב-4 מגדלים בני 15 קומות ועוד 6 בניינים בני 9 קומות עם נוף לעמק ירוק ולמפרץ חיפה הכחול. 

חריש: דירת 4 חדרים בשטח של 104 מ"ר עם מרפסת של 27 מ"ר פונה לנוף של יער נרבתה בפרויקט בצוותא חריש של שפיר הנדסה, תעלה לכם 1.09מיליון שקל והיא מוצעת לאכלוס במהלך השנה וחצי הקרובות. "בצוותא" הינה שכונה שיתופית ראשונה שנבנית בישראל לפי מודל "תכנן ובנה" – חברה אחת שבונה את כל השכונה כולל תשתיות ומבני ציבור, והיא תכלול 86 בניינים ובהם 1,519 יח"ד, בתי ספר, כבישים, תשתיות, קריית ספורט ועוד. הכל צפוי להבנות בזמן קצוב של 26 חודשים.

כפר יונה: דירות 4 ו-5 חדרים בשטח של כ-120 מ"ר עם מרפסות של כ-20 מ"ר בפרויקט "בריגה בכפר" של חברת בריגה תעלה לכם החל מ- 1.695 מיליון שקל לדירות 4 חדרים ו-1.825 לדירות 5 חדרים, כאשר המחיר הסופי נקבע לפי הקומה. הפרויקט נחשב לפרויקט עם הדירות הגדולות ביותר, אשר כוללות מרפסות מרווחות ביותר בכפר יונה.

פנטהאוז בפרויקט אדרת הכפר // הדמיה 3 מבטים
פנטהאוז בפרויקט אדרת הכפר // הדמיה 3 מבטים

עוד בכפר יונה, בשכונת שרונה מציעה קבוצת רם אדרת למכירה דירת פנטהאוז בת 6 חדרים בפרויקט אדרת הכפר. הדירה הינה בשטח של 175 מ"ר עם מרפסת בשטח של 60 מ"ר ובמחיר של 2,500,000 שקל. הפרויקט משתרע על מגרש בשטח של כ-6 דונם בשכונת שרונה וכולל 81 יחידות דיור בתמהיל מגוון ב-6 בניינים בני 3-7 קומות. לבניין מרתף חניה, מחסנים ומתחם ג'ימבורי פרטי לשימוש הדיירים.

תל אביב: דירת גן 5 חדרים עם גינה ענקית בפרויקט VIEW של חברת יוסי אברהמי שמתאכלס ממש בימים אלה תעלה לכם 4.49 מיליון שקל. שטח הדירה הינו 130 מ"ר, עם גינה בשטח של 322 מ"ר. הפרויקט כולל שני בניינים בני 11 ו-14 קומות המוצבים מעל קומת מסחר וחניון תת קרקעי פרטי, לובי כניסה גבוה עם שתי מעליות מהירות.

הדמיית דירת גן בפרויקט VIEW // וויופוינט
הדמיית דירת גן בפרויקט VIEW // וויופוינט

רמת גן: דירת גן בת 5 חדרים בפרויקט קריניצי החדשה של החברות אשדר צמח המרמן ואזורים, תעלה לכם 4.199 מיליון שקל. שטח הדירה הינו 133 מ"ר עם גינה בשטח 183 מ"ר. הפרויקט כולל  4 מגדלי יוקרה עם 476 דירות, כשבכל מגדל חדר לרווחת הדיירים ועיצוב בלעדי לחללים המשותפים. שני המגדלים הראשונים מאוכלסים מזה שנתיים. המגדל השלישי אוכלס לאחרונה, ואילו המגדל הרביעי והאחרון נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ואכלוסו צפוי בסוף 2020.

קריית אונו: פנטהאוז בן 5 וחצי חדרים בקומה 15 עם מרפסת ענקית הצופה לעבר הרי ירושלים בפרויקט אונו ואלי של חברת אאורה ישראל יעלה לכם 5.120 מיליון שקל. הפנטהאוז בשטח 160 מ"ר עם מרפסת של 109 מ"ר, בקומה העליונה והאחרונה בפרויקט הכולל 8 בניינים בני 12-15 קומות. על תכנון הפרויקט אחראי משרד האדריכלים יסקי מור סיוון והוא ממוקם בלב קריית אונו, במרחק הליכה מהקניון, מבתי הספר והגנים, ממרכז מסחרי, בתי קפה ומסעדות. בסמוך לפרויקט ייבנה פארק ירוק גדול הכולל שבילי הליכה, מסלולי אופניים וגינות משחקים מעונות וגני ילדים, מרכז מסחרי קהילתי ועוד.

פרויקט צרפתי במבשרת ציון // הדמייה וויו פוינט
פרויקט צרפתי במבשרת ציון // הדמייה וויו פוינט

מבשרת ציון: דירת דופלקס גן בת 5 חדרים הצופה לכיוון רכס חלילים והרי ירושלים בפרויקט "צרפתי במבשרת ציון" של חברת צרפתי שמעון תעלה לכם החל מ-2.35 מיליון שקל. שטח הדירה הינו כ-140 מ"ר, עם גינה בשטח של כ-116 מ"ר ומרפסת שמש קטנה. בחברה מספרים כי המבנה המדורג של הפרויקט הופך את הדירה למעין "וילה" בבניין, המקנה תחושה של בית פרטי. הפרויקט כולל 30 יח"ד בלבד ב- 3 מבנים בבניה נמוכה והוא ממוקם על שדרות החושן. 

ירושלים: דירת 4 חדרים עם מרפסת הצופה אל הר הבית בפרויקט "נוף ציון" תעלה לכם 1.9 מיליון שקל. שטח הדירה הינו 104 מ"ר, עם מרפסת בשטח 21 מ"ר. הפרויקט נבנה סמוך לטיילת ארמון הנציב וכולל 216 יחידות דיור חדשות ב-12 בניינים, בני 5-6 קומות עם תמהיל של דירות 3-5 חדרים ופנטהאוזים. יזמי הפרויקט הם קווין ברמייסטר ורמי לוי והוא משווק על ידי חברת דרא. 

אשדוד: פנטהאוז בן 4 חדרים בקומה 16 עם מרפסת ענקית הצופה לים בפרויקט Up Town של חברת אחים דוניץ במע"ר דרום תעלה לכם 3.5 מיליון שקל. שטח הפנטהאוז הינו 110 מ"ר עם מרפסת של 100 מ"ר הכוללת בריכה, 2 חניות ומחסן. הפרויקט יכלול 5 מגדלים עם כ-500 יח"ד וכ-1,000 מ"ר למסחר ונמצא מרחק דקות הליכה מהים.

פרויקט SEA@SKY באשקלון // הדמייה רן ון דן
פרויקט SEA@SKY באשקלון // הדמייה רן ון דן

אשקלון: דירת 5 חדרים עם מרפסת גדולה הצופה לים בפרויקט SEA@SKY שנבנה במרינה של אשקלון על ידי חברת יורו ישראל יעלה לכם 3.75 מיליון שקל. שטח הדירה הינו 130 מ"ר ושטח המרפסת הינו 70 מ"ר. הפרויקט כולל 230 דירות ב-2 מגדלים בני 25 קומות. הוא מוקם על עתודת הקרקע האחרונה הזמינה למגורים במרינה, מול רצועת החוף, מרחק 100 מטר מהים.  תמהיל הדירות, הגדולות מהממוצע בשוק, מגוון וכולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, כאשר בכל מגדל חדר דיירים.

פרויקט 'אביסרור על המים' בשכונת אגמים // s.a צילום - שוקי אמזלג
פרויקט 'אביסרור על המים' בשכונת אגמים // s.a צילום – שוקי אמזלג

עוד באשקלון ניתן לרכוש דירת 5 חדרים בשטח של  113 מ"ר ומרפסת בשטח של 23 מטר הפונה לכיוון מערב ב- 1,6 מיליון שקל, בפרויקט אביסרור על המים בשכונת אגמים של חברת אביסרור ובניו. הפרויקט כולל 6 בנייני בוטיק, כשבכל בניין 10 יחידות דיור בלבד ועוד בניין בן 9 קומות. מרבית הדירות בפרויקט צופות לאגם ולפארק שיוקמו במקום.

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות