banner
שרת השיכון והבינוי יפעת שאשא ביטון בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל
שרת השיכון והבינוי יפעת שאשא ביטון בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל

"מחיר למשתכן": נעצרו הליכי בחירת הדירות עד פסח

ימי בחירת הדירות במסלול מחיר למשתכן נדחים עד להודעה חדשה וכל הליכי חתימת החוזים יופסקו, כך מודיע היום משרד הבינוי והשיכון

שרת השיכון והבינוי יפעת שאשא ביטון בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל

"לאחר שכנסי המידע לזוכים בוטלו, אמש הוחלט גם על הפסקת אירועי בחירת הדירות של זוכי מסלול 'מחיר למשתכן'", כך מודיע הבוקר משרד הבינוי והשיכון, "זאת, לאור ההתפתחויות האחרונות בעניין נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות".  מדובר ביותר מ- 2,000 דירות אשר תהליך בחירתן ידחה.

בנוסף, יופסקו עד להודעה חדשה גם חתימת חוזים במסגרת תכנית מחיר למשתכן.

במשרד מבהירים את הרקע להחלטה: "במסגרת אירועי בחירת הדירות מממשים זוכי מחיר למשתכן את זכייתם בדירה ובוחרים את הדירות מבין מלאי הדירות הזמין של היזם, בהתאם לסדר הזכייה בהגרלות. מדובר ברגעים משמעותיים ומרגשים של הליך השיווק של הדירות. אולם, לאור ההתפתחויות והרצון לשמור על בריאות הציבור, הוחלט היום במשרד על דחיית בחירת הדירות עד לשינוי הוראות משרד הבריאות שיאפשרו הליך יעיל ומסודר של בחירת הדירות. יש לזכור כי ההליך מתקיים בהתאם לסדר הזכייה ולאור המצב כאשר זוכה אינו יכול להגיע לבחירת הדירה ההליך נפגע ונעצר". במשרד מעריכים כי: "בשלב הזה הדחייה בבחירת הדירות לא תשפיע על קצב המשך בניית הדירות בשטח ואינה אמורה לדחות את תאריך מסירת הדירות הייעודי".

שרת הבינוי והשיכון, יפעת שאשא ביטון: "החלטנו על הפסקת הליך בחירת הדירות עד שהמשק יחזור לפעילות סדירה יותר. במצב הנוכחי, חלק מהזוכים היו עלולים לוותר על זכותם ומבחינתנו חובה לשמור עליה. בד בבד, הגדרנו את ענף הבנייה כענף חיוני על מנת להמשיך בבניין הארץ, ככל הניתן".

אריאל רוזנברג, מנהל אגף בכיר שיווק במשרד הבינוי והשיכון: "איננו רוצים לפגוע באפשרות לממש את הזכייה ולקבל משכנתאות. נחכה לימים רגועים יותר על מנת להמשיך ולשווק עוד עשרות אלפי יחידות דיור של מחיר למשתכן בהם האווירה תתאים יותר לשיווק ורכישת דירות חדשות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות