banner
עופר זיו מנכל ויתניה // צילום: דורון סהר
עופר זיו מנכל ויתניה // צילום: דורון סהר

טבע שכרה את מגדל ויתניה תמורת 26.7 מיליון שקל בשנה

ענקית התרופות עוברת לרמת החייל, לאחר שחתמה על הסכם שכירות ל-12 שנה עם אופציה להארכה ל-25 שנה

חברת התרופות הישראלית טבע מעתיקה את משרדיה לתל אביב. החברה חתמה על הסכם לשכירת "מגדל ויתניה רמת החיל" מידי חברת ויתניה.  טבע תשכור את הבנין בשלמותו, 19,500 מ"ר ב-17 קומות ובנוסף, 700 מקומות חניה תת קרקעיים.

מהחברה נמסר כי החוזה עם טבע נחתם ל-12 וחצי שנים ולטבע אופציות להארכה עד ל-25 שנה פחות חודש. שכר הדירה השנתי ההתחלתי הינו 26.7 מליון שקל והוא מתעדכן לאחר 5 שנים בתוספת של 7% וכן, בכל מועד של מימוש אופציה ב-5% נוספים.

הדמיית מגדל ויתניה רמת החייל // תכנון: ישר אדריכלים
הדמיית מגדל ויתניה רמת החייל // תכנון: ישר אדריכלים

בחברה אמרו עוד כי: "מועד הכניסה של טבע הינו חודש יוני 2020 כשעד למועד זה תושלם הקמת הבנין והתאמתו לתוכניות ומפרטי טבע, כאשר המבנה יימסר לטבע כולל עבודות התאמה מלאות". הבניין נמצא בצומת דבורה הנביאה עם ראול ולנברג בסמוך לכניסה לעתידים.

הבית החדש של טבע
מדובר במגדל המשרדים הגבוה ברמת החייל, כאשר היקף ההשקעה בהקמת המגדל עומד על כ-140 מיליון שקלים, לא כולל עלות הקרקע. את הבנין תכנן משרדו של אדריכל אבנר ישר ומתכנני הפנים הם ורד גינדי ואלכס מייטליס.

מהחברה נמסר כי: "הבניין תוכנן בתכנון אדריכלי פונקציונאלי ואופטימלי, ובבניה ירוקה המבטיחה את ניצול האנרגיה המקסימלי, בעיקר בזכות מערכת קירות מסך מתקדמת מסוג Double Skin. החסכון האנרגטי של טכנולוגיה זו המתבטאת בבידוד טרמי מצוין לרבות צריכת החשמל עומדת בממוצע על 25%-40%. המערכת מאפשרת אף בידוד אקוסטי משופר וניצול טוב יותר של שטחי הבניין כולל בעבודה בצמוד לקירות המסך, שכן היא מחדירה אור טבעי ללא סינוור לחלל העבודה ומאפשרת הצללה אוטומטית בשליטה ממוחשבת. קירות המסך מהרצפה עד התקרה מאפשרים 360 מעלות של נוף פתוח. מיקומו של הבניין בקצה המזרחי צפוני של רמת החייל מאפשר לו פניה לנוף של שטחים נרחבים וירוקים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות