banner
קבוצת אלמוג יבנה // הדמיה: 3D DESIGN
קבוצת אלמוג יבנה // הדמיה: 3D DESIGN

יבנה שומרת על רמת מחירים נמוכה לעומת השכנות בשפלה

שמאית המקרקעין נחמה בוגין: "אין הצדקה לפערים כה גדולים בין יבנה לערים השכנות. המשמעות היא שיש סיכוי גבוה לעליית ערך בשנים הקרובות שתסגור את הפער בין יבנה לערים השכנות"

קבוצת אלמוג יבנה // הדמיה: 3D DESIGN

"דירות חמישה חדרים הן המועדפות ביותר על משפרי דיור, אשר מעוניינים בחדר הנוסף ובדירה רחבת ידיים אשר תתאים לצרכי המשפחה הגדלה. ואולם העלייה במחירי הדירות בעשור האחרון מקשה על השדרוג הרצוי ומשפחות רבות מגלות שדירות חמישה חדרים הן מעבר להישג ידן, ונאלצות להתפשר על דירה יד שנייה או דירה קטנה יותר", כך אומרת שמאית המקרקעין והמשפטנית נחמה בוגין, אשר בחנה את מחירי דירות חמישה חדרים חדשות בערים בולטות באזור שפלת החוף.

מהבדיקה עולה כי יבנה היא העיר היחידה שבה מחירי דירות 5 חדרים נמוכים משני מיליון שקל. גם בבדיקת המחירים המשולמים למ"ר עולה כי יבנה מציעה את העסקה הזולה ביותר לרוכשי דירות חמישה חדרים. 

נחמה בוגין // עמית ישראלי
נחמה בוגין // עמית ישראלי

בוגין מסבירה כי: "המחירים במרכז הארץ אינם ברי השגה עבור רוב הציבור, וערי שפלת החוף נהנות מפריחה מאחר והן מהוות פתרון טוב למי שעובד במרכז. המחירים הגבוהים של הדירות הגדולות מאלצים את משפרי הדיור להתפשר לעתים ולרכוש דירות יד שנייה. 

על פניו אין הצדקה לפערים כה גדולים בין יבנה לערים השכנות, הן מבחינת המיקום של העיר ודרכי הגישה למרכז, איכות החיים ואיכות האוכלוסייה בעיר. המשמעות היא שיש סיכוי גבוה לעליית ערך בשנים הקרובות שתסגור את הפער בין יבנה לערים השכנות".

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג הבונה ביבנה, מציין כי: "יבנה מציעה כיום את העסקה הטובה ביותר במרכז הארץ – עיר מתפתחת במיקום מצוין עם שתי תחנות רכבת, ובמחירים שמשפרי דיור וגם משפחות צעירות יכולים לעמוד בהם. אנחנו נהנים מנהירה של רוכשים מכל הסביבה. המחירים בעיר עדיין אטרקטיביים והתמורה גבוהה בהרבה והרוכשים לא צריכים להתפשר על כמות החדרים, הגודל או הקומה, או להסתפק בדירת יד שנייה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות