banner
הולמס פלייס כפר סבא // יחצ
הולמס פלייס כפר סבא // יחצ

"הולמס פלייס" ו"צמח המרמן" יקימו יחד קאנטרי קלאב

החברות יקימו יחד מתחם בילוי ופנאי הכולל מועדון ספורט וחוגים, בריכות שחיה בהתקשרות עם עיריית כפר סבא לכ- 25 שנה ובעלות של כ-45 מיליון שקל

הולמס פלייס כפר סבא // יחצ

קבוצת הולמס פלייס מתרחבת לתחום הפיתוח וייזום מתחמי ספורט, ומדווחת היום כי התקשרה בהסכם עם חברת צ.מ.ח המרמן, להקמת חברה ייעודית (SPC), אשר בכוונתה לתכנן ולהקים מועדוני פמילי של קבוצת הולמס פלייס שהראשונה שבהם בכפר סבא הירוקה, שאבן הפינה להקמתו הונחה בתחילת החודש. 

מהחברות נמסר כי בכוונתן להרחיב את התקשרותן ושיתוף הפעולה ביניהן בערים שונות בארץ לתכנון, הקמה והפעלת מועדוני פמילי נוספים, במתכונת התקשרות דומה: "ה-SPC יתכנן, יבנה, וימסור את המועדון לקבוצת הולמס פלייס אשר תפעיל אותו למשך 24 שנים ו-11 חודשים החל מחודש אוקטובר השנה. בדרך זו, מתכוונת הולמס פלייס לחזק את הרווחיות במועדוני הפמילי על ידי כך שתהנה גם ממחצית מרווחי הייזום יחד עם צמח המרמן הנובעים מפרויקט הבניה", כך נמסר מהחברות. 

הולמס פלייס כפר סבא // יחצ
הולמס פלייס כפר סבא // יחצ

עלות הקמת המועדון בכפר סבא צפויה להסתכם בכ- 45 מיליון ש"ח והולמס פלייס תשלם לSPC – שכירות כוללת של כ – 10% מעלויות הפרויקט המשותף.

עד היום מפעילה הולמס פלייס 7 מועדוני פמילי בפריסה ארצית, ונמצאת בשלבי תכנון והקמה של 3 מועדוני פמילי בכפר סבא, חדרה והרצליה, שתרומתם ל-EBITDA השנתי של החברה נאמדת בכ-15 מיליון שקל. בתוכנית העסקית של הולמס פלייס מכוונת החברה לפתיחת 5-7 מועדוני פמילי בשנים הקרובות, והיעד המוצהר של החברה הוא להגעה ל-EBITDA של 100 מיליון שקל בתוך 4-5 שנים, המתבסס על תוספת רווח מ-4 מועדוני פמילי חדשים, עם תרומה של 20 מיליון שקל ל-EBITDA השנתי. 

הולמס פלייס כפר סבא // יחצ
הולמס פלייס כפר סבא // יחצ

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, ציינה כי: "הקמת השותפות תאפשר לנו ליהנות מהרווח הנדל"ני מייזום בניית פרויקט הנדל"ן. אנו מזהים עניין גובר מצד עיריות בישראל לאספקת שירותי קאנטרי קלאב ומועדוני פרימיום, ושיתוף פעולה זה עם צ.מ.ח המרמן יאפשר לנו לספק את המענה האיכותי ביותר לצרכי העיריות ולזכות במכרזים נוספים".  

רן בן אברהם, משנה למנכ"ל ובעלים בחברת צמח המרמן, ציין כי: "החיבור יכול ליצור תמהיל חדש ומנצח להקמת מועדונים דומים בעתיד בערים משמעותיות בישראל". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות