banner
עידן יהודה // צילום: YALE ישראל
עידן יהודה // צילום: YALE ישראל

כך תגבירו את הביטחון האישי בדירות המתחדשות בלב הערים

שילוב מוצרים מתקדמים בדירות התחדשות עירונית מוסיפים ביטחון, איכות חיים ותורמים לתחושת החדשנות שנלווית להתחדשות הבניין. בחירת המוצרים, כגון מערכות נעילה חכמות ומצלמות אבטחה, מעניקה ערך מוסף לדיירים ומסייעת ליזמים לבלוט מול המתחרים

מרבית הפעמים דיירים ויזמים בפרויקטיי התחדשות עירונית שמים את כל כובד משקלם על קידום התוכניות להיתר והסרת החסמים, מאחר והתהליך יכול להמשך שנים רבות אולם רגע לפני שמתחילים את תהליך ההתחדשות ושיפוץ הבניינים, יש היבט נוסף ששווה לשקול – מה תהיה תחושת הביטחון וכיצד לשפר איכות החיים בדירות? התשובה לכך תעזור ליזמים לבלוט מול המתחרים ולהעניק ערך מוסף של ממש עבור הרוכשים.

בעלי דירות ודיירים שנמצאים בתהליך התחדשות עירונית, בראשם תמ"א 38 ופינוי בינוי, מתרגשים לא פחות מהיזמים. הם מקבלים דירה כמעט חדשה, עלייה בערך הנכס והרגשה כללית של שדרוג באיכות החיים, אבל מה הם היו מרגישים אם הם היו מקבלים עוד איזו ״אקסטרה״ של מחשבה ודאגה לצרכים שלהם? נכון להיום, פרויקטי התמ״א וההתחדשות העירונית מספקים מענה להיבטים טכניים ולוגיסטיים, והרבה פעמים לא מציעים פתרונות שיכולים ליצור שינוי גדול וחוויה בתוך הדירות. לכן, כשיזמים וקבלנים מציעים מוצרים ופתרונות שמגבירים את תחושת הביטחון, הנוחות והחדשנות, נוצר רושם חיובי בקרב הדיירים שעוזר לפרויקט לבלוט מול המתחרים.

בעולם שצועד קדימה, להישאר מאחור תמיד מרגיש פספוס. דוגמה טובה היא קניית טלפון חדש בלי הפיצ׳רים האחרונים, שמרגישה כמו התקדמות של ״חצי צעד״ ומציעה איכות חיים קצת פחות נוחה. גם בדירות, כשאנחנו ניגשים לתכנן, לעצב ולהוסיף שינויים פרקטיים שמתלווים להתחדשות העירונית, לא לשלב בהם טכנולוגיות חכמות, מרגיש כמו שדרוג חלקי של הדירות והבתים.

שילוב של מערכת נעילה חכמה של דלת הכניסה למשל, היא דוגמה טובה להמחשת הטענה.

מעברים לדירות חדשות, איבוד צרור מפתחות ותקופות של מצוקות כלכליות, הן רק חלק מהסיבות שמזמנות גנבים לפירצות. מעבר להגברת הביטחון, מערכת נעילה חכמה יוצרת תחושת נוחות ותורמת לאיכות החיים. היא מפחיתה  משמעותית טרדות המוכרות לכולנו  כמו נעילת הבית ביציאה, חלוקת מפתחות לבני המשפחה השונים כמו גם הטלת האחריות הכבדה על הילדים בשמירה על מפתחות הבית שברשותם. את מקומם של המפתחות, תופסים פתרונות כמו טביעת אצבע, קוד, שלט רחוק ואפליקציה בסמארטפון, וכמובן נעילה אוטומטית של הדלת על ידי המערכת.

אנשים עסוקים ובעלי בתים גדולים, נהנים גם מיתרון שמאפשר להם לפתוח את הדלת מרחוק דרך האפליקציה, תוך כדי בישול, ישיבה על הספה, או אפילו בזמן הטיול עם הכלב.

מערכת נעילה חכמה ENTR // צילום: יחצ YALE ישראל
מערכת נעילה חכמה ENTR // צילום: יחצ YALE ישראל

 

מצלמת אבטחה ביתית היא דוגמה נוספת מצוינת למוצר שתורם לאיכות החיים ותחושת הביטחון. היא עוזרת להשגיח שהבית נשאר בטוח גם בזמן החופשה, ושהילדים הקטנים או ההורים המבוגרים זוכים להשגחה ותשומת לב יתרה. היא מאפשרת אפילו לצפות בחיית המחמד שהיא לבדה בבית. מצלמת האבטחה היא עוזר ביתי לכל דבר. היא יכולה להתחבר  ל-Wifi ועל ידי כך ניתן לצפות במתרחש בבית באמצעות אפליקציה. היא מציעה גם פתרונות משלימים כמו אזעקה ותאורה, ומותאמת גם לצילום חיצוני של חצר הבית, המרפסת וכו׳. מוצר דומה נוסף הוא העינית הדיגיטלית, שמאפשרת לראות מי נמצא בכניסה לבית ומציגה את היסטוריית המבקרים ועוברי האורח שנמצאים בצידה השני של הדלת.

עינית דיגיטלית // צילום: יחצ YALE ישראל
עינית דיגיטלית // צילום: יחצ YALE ישראל

בסופו של יום, אם נציע לבעלי דירות ודיירים כלים שבעזרתם הם ירגישו בנוח ובביטחון, כאלה שמציעים שימוש ומשתלבים טוב בשגרה, הם ידעו להעריך אותם, יספרו לחברים שלהם ויצרו את הרושם החיובי.
שילוב של מוצרים מתקדמים מכניס שקט, ותורם לתחושת החדשנות שנלווית להתחדשות הבניין, והבחירה של המוצרים משפרת את ההרגשה הכללית ואיכות החיים כל עוד היא מוסיפה ערך למשתמשים שלה.
רגעי האיכות המשפחתיים והפיכת הבית לחדשני ומתקדם יהיו חלק אינטגרלי מתהליך ההתחדשות, ואלה שירימו את הכפפה ראשונים, יהיו גם אלה אשר יקטפו את הפירות לפני המתחרים.

*הכותב הוא עידן יהודה מומחה מוצרי אבטחה חכמים, מנהל מוצר Yale Smart Living

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות