banner
צחי דוד // דוברות משרד האוצר
צחי דוד // דוברות משרד האוצר

צחי דוד מונה לממלא מקום סגן הממונה בתחום הנדל"ן והשלטון המקומי במשרד האוצר

סבב מינויים באגף תקציבים במשרד האוצר: איתי טמקין מונה לסגן הממונה על התקציבים לענייני מאקרו, צחי דוד מונה למ"מ הממונה על התקציבים לענייני נדל"ן ושלטון מקומי

צחי דוד (37), בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים, כיהן כרכז לענייני מקרקעין תכנון והגנת הסביבה באגף תקציבים בין השנים 2013-2016 ובשנת 2016 מונה למנהל מחוז תל אביב ברשות מקרקעי ישראל. במסגרת תפקידיו ריכז את קידום התכנון בשדה דב, הסכם אסטרטגי לפינוי בינוי בית חולים תל השומר, שיווק מתחם מכבי יפו ועסקאות משמעותיות בשוק הנדל"ן כגון עסקת הדולפינריום, רשות השידור ועוד.

איתי טמקין // דוברות משרד האוצר
איתי טמקין // דוברות משרד האוצר

איתי טמקין (35), בעל תואר שני בכלכלה ותואר ראשון בכלכלה, החל את דרכו באגף תקציבים לפני כשמונה שנים וכיהן במספר תפקידים ביניהם רפרנט ורכז מאקרו, תרבות וספורט. משנת 2017 מכהן טמקין כרכז משרד הפנים והשלטון המקומי באגף. במסגרת תפקידיו ריכז את קידום חוק הנומרטור וכן ליווה את הליך אישור תקציב המדינה לשנים 2013-2014, 2015-2016 וכן את תקציב 2017-2018. 

מ"מ הממונה על התקציבים, יוגב גרדוס: "איתי טמקין וצחי דוד מביאים עמם ניסיון רב שנים בתחומי העיסוק השונים של משרד האוצר. אני בטוח כי תהיה להם תרומה משמעותית בעבודת המשרד בתקופה מאתגרת זו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות