banner
ביסקר, טנוס, לוי // צילום: ניר סלקמן, סיון פרג', עופר חן
ביסקר, טנוס, לוי // צילום: ניר סלקמן, סיון פרג', עופר חן

"מנורה" ו"בסט" חתמו על הסכם שותפות ליזום ופיתוח נדל"ן

חברת הביטוח מנורה מבטחים נדל"ן וקבוצת בסט חתמו על הסכם מסגרת לשותפות עסקית לייזום ופיתוח נכסי נדל"ן": "בכוונת החברות להשקיע מאות מיליוני שקלים בתקופה הקרובה במיזמי נדל"ן בישראל"

קבוצת בסט וקבוצת מנורה מבטחים נדל"ן מדווחות היום על הסכם מסגרת לשותפות עסקית לייזום ופיתוח נכסי נדל״ן, המעגן שותפות מלאה בחלקים שווים בין החברות. "בכוונת החברות להשקיע מאות מיליוני שקלים בתקופה הקרובה במיזמי נדל"ן בישראל", כך נמסר מהחברות. את העסקה ליווה  עורך דין לוי אמיתי ממשרד גולדפרב לוי.

הסכם המסגרת גובש בהובלתם של רפי ביסקר יו"ר קבוצת בסט ועוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן, שמסר כי: "הסכם מסגרת זה יאפשר לקבוצת מנורה להרחיב ולהעמיק את פעילותה בתחום הנדל"ן בישראל ולהעצים את ההשקעות בתחום וזאת במטרה לגוון את תיק ההשקעות אשר  מייצבות ומשביחות את תשואת תיק הנכסים של הקבוצה לטווח הארוך".

אליאס טנוס מנכ"ל ובעלים קבוצת בסט, מסר כי: "נקדיש משאבים וחשיבה מעמיקה להעצמת שותפות זו ולרתימת הכוח, המוניטין והניסיון שצברנו לטובת מיזמים חדשים. אני סמוך ובטוח שהניסיון, היכולות והמקצועיות של הצדדים לעסקה יובילו אותנו ליזום ולבניה של פרויקטים מרשימים בהיקפים משמעותיים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות