banner
אלעד פורטל // צילום: ליאת מנדל
אלעד פורטל // צילום: ליאת מנדל

ברנז'ה 38 עם אלעד פורטל, מנכ"ל פורטל גרופ

תמונה: אלעד פורטל // צילום: ליאת מנדל

הכירו את: אלעד פורטל, 34, בעלים ומנכ"ל פורטל גרופ היחידה להתחדשות עירונית בע"מ

כמה שנים בתחום העיסוק?
10 שנים רוויות עשייה, למידה וצמיחה

מנטור שהשפיע עליך בתחילת הדרך?
סיפורי הצלחה של אנשי עסקים עם חזון מעורר השראה עבורי כמו וורן באפט, סטיב ג'ובס וספרים מסוג "השיפור העצמי" דוגמת "אבא עשיר אבא עני", "הסוד" ועוד .

ההישג שאתה מתגאים בו?
החלטתי ללמד את תחום הנדל"ן שיש לי בו סיפוק והגשמה, מתוך הבנה עמוקה שהלימודים במקצוע הזה לא יכולים להיות משהו שלא מחובר לניסיון אמיתי בפועל ומתוך אג'נדה ברורה לספק מקצוע ולהכשיר סטודנטים לדור הבא. כמרצה בתחומי ההתחדשות העירונית, התיווך, היזמות, השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, נדל"ן מניב והשבחת נכסים, מרחיב את ליבי לראות את הסטודנטים שלי פורשים כנפיים כעצמאיים מצליחים.

מה הרגע הכי מאושר שהיה לך בתפקיד?
הדבר שמעניק לי תחושת סיפוק עילאית כיזם, היא יכולת ההשפעה ליצור בניין חדש יש מאין, במטרה מרכזית למגן ולהעניק ביטחון לתושבי המדינה, לרוב אוכלוסיות מוחלשות, מפני התקפות ורעידות אדמה.

מה המצב הכי מייאש שנתקלת בו?
הבירוקרטיה בענף הבניה והנדל"ן מערימה קשיים על כל יזם. לצערי, קשה מאוד לעבוד בסביבה של אי ודאות, שמקשה עליך את התהליכים היזמיים. אנחנו משקיעים לילות כימים בניסיון לגלות אכפתיות, לקחת אחריות, להיות שקופים והגונים מול האזרחים, ללא קשיים מיותרים. המצב חייב להשתנות במידי כדי לאפשר לאזרחים במדינה לרכוש דירה, למגן את עצמם מרעידות אדמה והתקפות טיילים, ולהיות דגל של הצלחה בעולם, בתחום ההתחדשות העירונית ובתחום הנדל"ן בכלל. אני מקווה מאוד שידידי חיים אביטן, והרשות להתחדשות עירונית יהיו הזרוע שתקשר בין הרשויות ליזמים ויביאו לתנופה לתחום הכל כך חשוב שאנחנו עוסקים בו!

כמה שעות מתוך 24 מוקדשות לעבודה?
עבודה המוגדרת כמשרדית היא כ- 12 שעות בממוצע, אך עבודה של יזם לא מסתיימת לעולם. 24/7 מוקדש מחשבתית לעבודה וליצירה. החשיבה היא ללא הירף, כיצד ניתן לשפר ולקדם את איכות החיים בכל תחום שמקיף אותנו.

מסעדה או בית קפה מועדפים לקיום פגישות?
העדפה תמיד לקיים פגישה במקום פסטורלי ונעים שמשרה אוירה נינוחה, מאמין שרק ממקומות רגועים אפשר לצמוח באופן בריא ולהשפיע.

חופשה מועדפת?
חופשת סקי או כל יעד שמשלב טבע, נופים ושלווה.

קולגה בענף שאתה רוצה לפרגן לו?
יש הרבה אנשים מאוד ראויים אבל יש אחד ראוי במיוחד – עו"ד אופיר גמליאל, בעלים של קבוצת גמליאל, קולגה שותף ואיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. אמין, שקדן ומקצוען אמיתי שמשקיע לילות כימים למען לקוחותיו ושותפיו לעסקים.

המלצה לנכנסים לתחום?
התחום דורש מערך של תכונות ומוטיבציה להעז ולהצליח תוך עבודה קשה, התמדה, חריצות, יצירתיות, משימתיות (יעדים ומטרות) ,חתירה למגע  והרבה מאוד אורך רוח. "המעז מנצח"

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

בואו להגיב ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק הפורום הישראלי להתחדשות עירונית >>> להצטרפות

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות