banner
חונכים את המתחם // צילום: קובי הראתי, באדיבות עיר דוד
חונכים את המתחם // צילום: קובי הראתי, באדיבות עיר דוד

חוה"מ סוכות: מה דעתכם על קמפינג עירוני בבירת ישראל?

לא רק בתי מלון: מעתה תוכלו לנפוש בירושלים וללון בקמפינג עירוני, הכולל 200 מקומות לינה ביער השלום, שברכס ארמון הנציב בירושלים

מתחם קמפינג חדש הושק ביער השלום, שברכס ארמון הנציב בירושלים. מדובר במתחם קמפינג ראשון, שנחנך בלב ירושלים, הממוקם במרחק הליכה ממתחם התחנה הראשונה, מגיא בן הינום, מהגן הלאומי עיר דוד ומהכותל המערבי. ראש העיר, משה ליאון, אומר כי: "האתר הוא חלק ממענה רחב שאנחנו בונים לאחד האתגרים הגדולים העומדים בפנינו, והוא הפער שבין מידת האטרקטיביות התיירותית של העיר, לבין היכולת שלנו לממש את הפוטנציאל, במצב של מחסור בחדרי מלון. ובאמת אנחנו מקדמים במהירות תכניות רבות לבניית עוד אלפי חדרי מלון נוספים בעיר. אבל חדרי המלון האלה לא צריכים לבוא על חשבון אפשרויות לינה נוספות, אלא בנוסף. אני מאמין שהאתר הזה יהיה בתפוסה גבוהה, ובעקבותיו יבואו אתרי קמפינג עירוני נוספים".

לינה במתחם // צילום: קובי הראתי, באדיבות עיר דוד
לינה במתחם // צילום: קובי הראתי, באדיבות עיר דוד

המתחם שהוקם במימון משרד התיירות, רשות מקרקעי ישראל ועמותת אל עיר דוד, בביצוע החברה הממשלתית לתיירות ובתמיכת קק"ל ועיריית ירושלים, כולל 200 מקומות לינה. ברשות מקרקעי ישראל מציינים כי הקמת המתחם מתאפשרת אודות לשיקום אקולוגי שעובר יער השלום. ביער מתבצעות עבודות תשתית והנגשה, במימון הקרן לשמירה על שטחים פתוחים, הכוללות הסדרת שבילים ושטחי התארגנות, תאורה ותשתיות חשמל, הסדרת ביוב ושירותים, הסדרת תצפיות נוף, התקנת מתקני נופש פעיל ושולחנות פיקניק לרשות הציבור וכן, התקנת מצלמות אבטחה. העבודות, במימון, מהוות את המסגרת הכוללת המאפשרת את הקמתו ופתיחתו של מתחם הקמפינג ביוזמת משרד התיירות.

לינה במתחם // צילום: קובי הראתי, באדיבות עיר דוד
לינה במתחם // צילום: קובי הראתי, באדיבות עיר דוד

שר התיירות, יריב לוין: "מתחם הקמפינג החדש ביער השלום מהווה המשך ישיר למדיניות הסיוע של המשרד ליזמים, לצורך הקמת חניוני לילה ברחבי הארץ. הקמפינג מהווה פתרון אכסון עממי וזול, וחלופה אטרקטיבית לתיירים ומטיילים ישראלים חובבי טבע וקמפינג, המחפשים חוויה שונה ממלונות המצויים בתפוסה גבוהה. ענף חניוני הלילה אותו אנו מקדמים, מוסיף לגיוון המוצר התיירותי הקיים בישראל, המתאפשר בזכות מזג האוויר הנוח והנופים היפים. אני מזמין אתכם לבוא וליהנות מהמתחם החדש הממוקם בסמוך לתצפית המרהיבה על ירושלים".

מנהל רשות מקרקעי ישראל, עדיאל שמרון: " שיקומו והנגשתו של המתחם המשתרע  על פני 2,000 דונם, יגדילו בצורה משמעותית את מספר המבקרים ביער השלום, המהווה ריאה ירוקה משמעותית בלב העיר ירושלים. רשות מקרקעי ישראל פועלת להפוך את קרקעות המדינה למשאב אסטרטגי המייצר דיור עבור אזרח ישראל ובה בעת מוביל פיתוח כלכלה תיירות ותעסוקה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות