banner
הדמייה דרך הים 188 חיפה // גבי שוורץ אדריכלים
הדמייה דרך הים 188 חיפה // גבי שוורץ אדריכלים

אושרה תוכנית לבניית 105 יחידות דיור ברחוב דרך הים בחיפה

הפרויקט כולל שני מבני מגורים בני 13 קומות ו-105 יחידות דיור, מתוכן 21 יחידות דיור יוקצו לדירות קטנות, עבור זוגות צעירים. מתכננת המחוז: "התוכנית משפרת את המצב המאושר על ידי תוספת יחידות דיור בשכונות המערביות של חיפה"

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה, בראשות איתמר בן דוד, החליטה לאשר תוכנית מתחם מגורים ברחוב דרך הים 188 בחיפה. התוכנית ששטחה 9 דונם מוצעת על חטיבת קרקע שאינה מפותחת, אשר ממוקמת בין וואדי לוטם מצפון ודרך הים מדרום. 

התוכנית כוללת שני מבני מגורים בני 13 קומות הכוללים 105 יחידות דיור, מתוכן 21 יחידות דיור יוקצו לטובת דירות קטנות עבור זוגות צעירים.  בנוסף, התוכנית כוללת הקמת גן ילדים.  התוכנית יוזמת שתית בע"מ, אדריכל התוכנית הנו גבי שוורץ.

ממינהל התכנון, נמסר כי: "התוכנית משפרת בצורה משמעותית את המצב המאושר במתחם וכוללת את שמירת וואדי לוטם באמצעות מגבלות בנייה להרחקת המבנים ממנוף וכן מקצה רצועה רחבה לאורך הנחל ברוחב ממוצע של 20 מ'. בנוסף, מחייבת התוכנית לתחזק את אזור המפגש של השטח הפתוח עם הבניינים בתיאום עם רשות הטבע והגנים".

ליאת פלד, מתכננת מחוז חיפה במינהל התכנון // יח"צ
ליאת פלד, מתכננת מחוז חיפה במינהל התכנון // יח"צ

מתכננת מחוז חיפה במינהל התכנון, ליאת פלד, אמרה כי: "התוכנית משפרת את המצב המאושר על ידי תוספת יחידות דיור בשכונות המערביות של חיפה, מייעלת את השימוש בקרקע וכן מתייחסת לסביבתה ומרחיבה את שטח וואדי לוטם תוך הרחקת הבינוי ממנו ובכך משפרת את המצב הקודם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות