banner
אלמוג החשמונאים מודיעין // צילום: בני ונטורה
אלמוג החשמונאים מודיעין // צילום: בני ונטורה

למרות הקורונה: 60 משפחות יקבלו מפתח לדירה במודיעין בימים אלו

החל אכלוס פרויקט "מחיר למשתכן" במודיעין: "כשהפרויקט הגיע כבר לישורת אחרונה, פרצה מגפת הקורונה וקצב הבנייה בפרויקט שהיה בשיאו – נבלם", אומר מנכ"ל קבוצת אלמוג, יזמית הפרויקט, "חרף המגיפה, בזכות הפעילות האינטנסיבית והמאמצים, יסתכם העיכוב במסירה בחודשים בודדים בלבד"

בצל הסגר הקרב ובא, קצת בשורות טובות מכיוון קבוצת אלמוג, הבונה את "אלמוג חשמונאים" במודיעין, במסגרת "מחיר למשתכן": החברה מדווחת כי 60 משפחות יקבלו את המפתחות לדירותיהן החדשות בפרויקט, הממוקם בשכונת המע"ר החדשה בעיר, שתכלול סך הכל כ- 1,500 יח"ד. הקמת הפרויקט החלה במהלך שנת 2017 ובימים אלה התקבל טופס 4 לאכלוס הבניין הראשון בפרויקט. בשבוע שעבר קיבלו הדיירים הראשונים מפתחות לדירותיהם החדשות. בקבוצה מדווחים עוד כי מרבית הרוכשים בפרויקט הם משפרי דיור ממודיעין והסביבה.

הפרויקט כולל שני מגדלים בני 13 קומות, כאשר לצד הדירות שנבנו במסגרת "מחיר למשתכן", שווקו לשוק החופשי דירות המשתרעות על פני 162 מ"ר עם מרפסות החולשות על כ-40 מ"ר.  תמהיל הדירות לשיווק בשוק החופשי כולל גם דירות גן, דופלקס גן עם בריכת שחיה פרטית ופנטהאוזים – על פי החברה מדובר בשטחים מוגדלים, שאינם מאפיינים דירות טיפוסיות. אדריכלית הפרויקט הנה טלי בכר ממשרד TBS אדריכלים.

אלמוג החשמונאים מודיעין // צילום: בני ונטורה
אלמוג החשמונאים מודיעין // צילום: בני ונטורה

"במרוצת השנה האחרונה כשהפרויקט הגיע כבר לישורת אחרונה ועבודות הגמר בשטח החלו לקראת המסירות (שנקבעו לחודש אפריל) פרצה מגפת הקורונה וקצב הבנייה בפרויקט שהיה בשיאו – נבלם", אומרים בחברה", המגיפה גרמה למחסור בפועלים ובשינוע חומרי גמר הנדרשים בעת תקופת הסגר שגרמו לעיכובים בלוחות הזמנים שנקבעו לפרויקט. 

"חרף המגיפה, נעשו ע"י המטה והשטח בקבוצה מאמצים עילאיים ויצירתיים, אשר בזכותם הושלמו העבודות באתר באופן מלא כולל עבודות הפיתוח והגינון. בזכות הפעילות האינטנסיבית והמאמצים של החברה, יסתכם העיכוב במסירה בחודשים בודדים בלבד. מהחברה נמסר כי כרגע ממתינים לחיבור הבניינים לחברת החשמל, על מנת להתחיל את האכלוס ומסירת הדירות בפועל". עוד מציינים בחברה כי: "על פי נתוני אתר הנדל"ן הממשלתי המתבססים על עסקות שנעשו בפועל, האזור רשם עליית מחירים של 30% ב-5 השנים האחרונות".

יקי אמסלם מנכ"ל החברה, אומר כי: "אנחנו שמחים וגאים למסור את הפרויקט המרהיב והמורכב הזה, באחד האזורים הטובים בארץ, ומברכים את הדיירים הנכנסים לדירותיהם בימים אלה. אנו מעריכים את הסבלנות שגילו הדיירים וההבנה כי החברה עשתה כל אשר על ידה כדי להשלים את הפרויקט ולא חסכה במשאבים על מנת למסור את הדירות לרוכשים במינימום עיכובים.  אני רוצה לשבח גם את עיריית מודיעין על שיתוף הפעולה,  ושמח לבשר כי לאחר מספר חודשים מאתגרים ואינטנסיביים הצלחנו להגיע לטופס 4 זאת על אף הקשיים היום יומיים וההתמודדות הסיזיפית של השטח עם הקשיים בתקופת הקורונה והסגר שפגע אנושות בעבודות בשטח. זהו הפרויקט הרביעי שלנו במודיעין, עיר איכותית ומבוקשת שרק הולכת ומשתבחת, ואנו מקווים להמשיך לבנות בה בהמשך".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות