banner
גני תקוה // המועצה המקומית גני תקוה
גני תקוה // המועצה המקומית גני תקוה

אושרה תוכנית המתאר לגני תקוה הכוללת תוספת של 1,700 יחידות דיור

התוכנית תיתן מענה ליעד אוכלוסייה של כ-32,000 תושבים, לרבות תוספת של כ-281,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה את תוכנית המתאר הכוללנית לישוב גני תקוה, יוזמת והובלת האגף לתכנון מקומי במינהל התכנון, הכוללת תוספת של 1,700 יחידות דיור, שייתנו מענה להיקף אוכלוסייה של כ-32,000 תושבים. כמו כן, התוכנית כוללת הקמת מתחם תעסוקה חדש בצפון היישוב שיתחבר עם אזור תעסוקה המקודם בצפון קרית-אונו וכן, מגורים, תעסוקה, מבני ציבור ושטחים פתוחים בצפון היישוב.

התוכנית משתרעת על שטח כולל של כ-271 דונם וכוללת 1,204 יחידות דיור ו-500 יחידות דיור מיוחד (דיור מוגן, מעונות סטודנטים). אופי הבינוי בתוכנית משלב בין בינוי של 8 עד 24 קומות במגורים ו-8 עד 30 קומות במבני התעסוקה. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת 250,000 מ"ר עבור שטחי תעסוקה, כ-45 דונם של מבני ציבור מתוכם כ-40 דונם יוקצה עבור קריית חינוך חדשה וכ-52 דונם של שטחים פתוחים. התוכנית נערכה על ידי משרד איזן אדריכלים ובוני ערים.

יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, שירה ברנד: "התוכנית מהווה תשתית תכנונית להמשך התפתחותה הטבעי של גני תקוה. התוכנית כוללת פתרונות דיור למגוון אוכלוסיות בישוב,  מערך של שטחי ציבור בדגש על חיבור לשטחים הפתוחים הגובלים, זאת תוך השענות על מערכת תחבורה ציבורית איכותית".

ראש מועצת גני תקווה, ליזי דלריצ'ה: "תכנית המתאר שאושרה ממשיכה את קו הפיתוח והחדשנות האורבנית בגני תקווה, עם תכניות בניה פורצות דרך, תוך שמירה מאוזנת על מרקם החיים הקהילתי הייחודי של גני תקווה ואופי החיים הכפרי ועל שירותים עירוניים איכותיים לכל התושבים. אני מודה לחברי הוועדה על אישור התכנית ועל אימוץ עמדות המועצה רובן ככולן וסלילת המשך הדרך לפיתוחה העתידי של גני תקווה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות