banner
טלי שרון בטורניר הפוקר של וראייטי // יחצ
טלי שרון בטורניר הפוקר של וראייטי // יחצ

הנדלניסטית שהגיעה לטופ בטורניר השנתי של ארגון "וראייטי"

עושים כבוד לטלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, שנתרמה למטרה חשובה והייתה אחת מ- 5 הנשים היחידות שהשתתפו בטורניר השנתי של וראייטי, תוך שהיא קוטפת את המקום העשירי והמכובד

טורניר הפוקר השנתי של ארגון וראייטי בתל אביב התקיים השנה בהשתתפות כ- 300 שחקני פוקר, אשר קנו כרטיס כניסה למשחק במחיר של החל מ- 2,000 דולר לשחקן. יחד גויסו מן המשתתפים כמיליון ומאתיים אלף שקלים שיוקדשו לטיפול בילדי וראייטי.
טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, השתתפה אף היא בטורניר והייתה אחת מ- 5 הנשים היחידות שהשתתפו בו. היא הגיעה למקום העשירי והמכובד.

טורניר פוקר של וראייטי // יחצ
טורניר פוקר של וראייטי // יחצ

טלי שאפו, מה אומרת?
"התרגשתי מאוד לייצג את המין הנשי ואני שמחה שהגעתי למקום הנשי הראשון. "הרומן" שלי עם פוקר התחיל כבר בגיל 15, אני שחקנית חובבת, צופה בתוכניות על פוקר וזאת פעם ראשונה שאני משתתפת בטורניר מסוג כזה. זה כיף גדול שאני יכולה לשלב את התחביב שלי עם מטרה כל כך חשובה ואני מברכת את מארגני האירוע על הערב הנפלא שהיה לנו".

מי עוד פיזר אבק כוכבים על האירוע? אז ככה, בין המשתתפים הרבים השנה, ניתן היה למצוא את אורי סלונים יו"ר וראייטי ורעייתו תמי סלונים, אודי אנג'ל נשיא וראייטי, רעייתו ענת וילדיו אורי ורונה אנג'ל; גורי אלפי שסיים את הטורניר במקום השמיני והמכובד, מאור שוויצר, ג'ובאנו רוסו, יוסי בניון, ברק בכר, מאור בוזגלו, עמוס תמם ושלום מיכאלשווילי. ערב ההתרמה הייחודי מתקיים זו הפעם השלישית, בניהול מקצועי של דורון ציוני ובעזרתה של האקדמיה לפוקר.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות