banner
אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים בתל אביב // צילום: דפנה טל | Depositphotos
אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים בתל אביב // צילום: דפנה טל | Depositphotos

איך יצירתיות וגמישות בתקופת מלחמה מייצרת עסקאות?

איל גרין: לפארק עסקי יציב, שיש לו גב כלכלי ויש בו קהילת עסקים חזקה, יש ערך מוסף להציע ללקוח

הנדל"ן המניב כמעט ולא זוכה להתייחסות בתקופת המלחמה אולם ממש בימים אלו הוא חוזר למפת השיח של ענף הנדל"ן. אייל גרין מנכ"ל, פארק עתידים תל אביב, אומר כי לפארק עסקי יציב שיש לו גב כלכלי של בעלים, ושיש בו קהילת עסקים חזקה, יש ערך מוסף להציע ללקוח.

גרין: "יש לנו יש אפשרות לגמישות ושינויים. יש אפשרות לחברות ולעסקים לעבור בין בניינים, להגדיל – להקטין משרדים. הדבר הזה מאפשר קרקע ליצירתיות. הגמישות היא פרמטר שמשאיר לקוחות לטווח ארוך, אתה גדל ומשתנה איתם מבלי שיצטרכו לעבור או לעזוב גם בזמנים קשים וגם בזמנים של צמיחה".

עוד הוא אומר כי: " גמישות מייצרת גם הזדמנויות להתאמות, לביקושים – למשל אם מזהים צורך של משרדים ושטחים לתחום הבריאות או לחללי עבודה או ליותר נדלן מסחרי מסעדות ואחסון וכו- אז מבנה המרחב, תמהיל הבניינים מאפשר לנו להכשיר שטחים לצרכים האלו.  זאת, בנוסף ללוקיישן מרכזי שמאפשר קרבה לצירי תחבורה ולמגורים ואימוץ אג'נדה כפולה של קהילתיות – גם בבית העסקי עם החברות וגם עם קהילת התושבים הקרובה, סביב יוזמות ופרויקטים משותפים, יכולים לחזק פארקי עסקים ולשמור עליהם מאוזנים ואף מצליחים גם בשעה זו".

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות