banner
הדמייה באדיבות דוברות עיריית יבנה // תמונה גוב ארי
הדמייה באדיבות דוברות עיריית יבנה // תמונה גוב ארי

חדש: עיריית יבנה הקימה מינהלת להתחדשות עירונית

עיריית יבנה הקימה מנהלת להתחדשות עירונית בשיתוף הרשות להתחדשות עירונית ראש העיר, צבי גוב-ארי: "בכוונתנו להאיץ ולהעמיק את הטיפול בהתחדשות עירונית בשכונותיה הוותיקות של העיר"

הדמייה באדיבות דוברות עיריית יבנה // תמונה גוב ארי

המנהלת להתחדשות עירונית, אשר הוקמה ביוזמתו של ראש העיר, צבי גוב-ארי, תלווה את התושבים בתהליכי התחדשות עירונית, באמצעות שילוב היבטים חברתיים בתכניות לצד ההיבטים הפיזיים, כך נמסר מהעירייה: "המנהלת העירונית להתחדשות תפעל לקידום מיזמי התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות בעיר ותהווה כתובת אחת למידע חיוני לתושב לגבי המדיניות העירונית, ליווי צמוד ומקצועי וייעול התהליך משלב הבדיקה הראשונית ועד לשלב הוצאות הפרויקט לפועל". 

ראש העיר, צבי גוב-ארי, ציין כי: "בכוונתנו להאיץ ולהעמיק את הטיפול בהתחדשות עירונית בשכונותיה הוותיקות של העיר. המדיניות העירונית קובעת כי לצד פיתוח העיר החדשה נביא להתפתחותם של האזורים הוותיקים במטרה להיטיב עם הדיירים ולהעניק איכות חיים ומגורים טובים יותר. ישנה חשיבות רבה לייעול שיטות ולזירוז תהליכים בתחום ההתחדשות העירונית והקמת המינהלת תסייע לתושבים ותמזער חסמים ביורוקרטיים". 

ראש העיר הוסיף כי: "השירותים הניתנים על-ידי המנהלת לתושבים וליזמים כוללים הובלה וקידום התחדשות עירונית בעיר, תאום וסנכרון בין הגופים העירוניים לקידום ההתחדשות העירונית, הסברה והנגשת מידע לבעלי דירות, תושבים, יזמים ובעלי מקצוע, סיוע לתושבים בהתארגנות נכונה: בחירת נציגות, עו"ד מלווה, יזם ועוד, וליווי התושבים והיזמים בתהליך ההתחדשות העירונית מול כל הגורמים הרלבנטיים בעירייה. המינהלת תספק מידע אובייקטיבי ואמין לתושבים, יזמים ובעלי מקצוע בתחום ההתחדשות העירונית ללא עלות". 

צבי גוב ארי ראש עיריית יבנה // באדיבות עיריית יבנה
צבי גוב ארי ראש עיריית יבנה // באדיבות עיריית יבנה

מנהלת המינהלת להתחדשות עירונית, תהילה מימון: "תחום ההתחדשות העירונית תופס תאוצה מתוך רצון לאפשר לתושבים לשפר את הבטחון ואת איכות החיים ולשפר את המרחב הציבורי. התחום דורש בקיאות וכיום ישנם תושבים החותמים ליזמים ללא בחינה מספקת. המנהלת הוקמה כדי לאפשר לתושבים להכיר את התהליכים הנכונים שישמרו על זכויותיהם ויקדמו את הפרויקט. אני בטוחה שביחד עם התושבים נוביל פרוייקטים בתחום ההתחדשות לביצוע מיטבי  ומזמינה את כולם ליצור איתנו קשר בשלבים מוקדמים ועוד לפני חתימה על מסמכים מחייבים". 

תהילה מימון
תהילה מימון

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות