banner
בילי רובין ויצמן, אריק מגל, אורלי וילנאי ונחמה בוגין // צילום: ג'וד לברון
בילי רובין ויצמן, אריק מגל, אורלי וילנאי ונחמה בוגין // צילום: ג'וד לברון

פורום נשות הנדל"ן יוזם לראשונה כנס זום ארצי

ח"כ יפעת שאשא-ביטון, השמאית נחמה בוגין ונשות עסקים בכירות ישתתפו בכנס זום, יוזמת עמותת "אחת אחת", במטרה לקדם את פועלן של נשים בענף הנדל"ן גם בתקופת הקורונה. ננה חן, מנכ"לית חברת ראדקו ויו"ר העמותה: "מעוניינות להנגיש את הידע שצברנו לעוד נשים"

פורום נשות הנדל"ן יקיים לראשונה, כנס זום מקצועי "על קו הזינוק", בהנחיית אורלי ולינאי. ממארגנות הכנס נמסר כי: "עיקר תכליתו של הכנס הוא ליצור  מאגר מידע של נשים מקצועיות בתחום הנדל"ן, לעודד שיתופי פעולה בין נשים העוסקות בתחום, ולחזק את מעמדן בתחום הנחשב לאחד מהבולטים הנשלט על ידי גברים". 

הכנס יתקיים ביום רביעי הבא (21.10), בהשתתפות נשות עסקים ובכירות בענף הנדל"ן, אשר תבאנה תוכן מקצועי אך גם מעורר השראה על סיפורן האישי. באי ובאות הכנס יפגשו בזום את ח"כ יפעת שאשא-ביטון, יו"ר ועדת הקורונה ויו"ר מפלגת "כולנו" בסייעת הליכוד, השמאית נחמה בוגין, אשת יחסי הציבור ורד שדלצקי ועוד. 

פורום נשות הנדל"ן, פועל במסגרת עמותת "אחת אחת" לקידום עצמאות כלכלית לנשים שכירות ועצמאיות. ננה חן, יו"ר העמותה, ממייסדות פורום נשות הנדל"ן ומנכ"לית חברת ראדקו התחדשות עירונית, מסבירה כי: "עצמאות כלכלית מאפשרת לכל אישה להרגיש בטוחה בעצמה ולייצר עבורה ועבור משפחתה יציבות כלכלית ושלווה. אין ספק כי עולם הנדל"ן הינו אחד מהזירות המשמעותיות ביותר בעולם העסקי והוא מאפשר הזדמנויות מעולות להתפתח עסקית, להשפיע ולפעול כדי להשיג את אותה עצמאות. חברנו יחד קבוצת נשים מהמשפיעות בעולם הנדל"ן בארץ בתחומי היזמות, הכלכלה, המימון, התכנון המשפט ועוד כדי להנגיש את הידע שצברנו. אנו רוצות לאפשר לכל אישה בתחום לייצור שיתופי פעולה הולמים, יחדיו". 

סיגל טייכטמן נציגת הדירקטוריון של העמותה, מסרה כי: "מטרות הפורום העיקריות הן ליצור קהילה שיתופית, לייצר הזדמנויות עסקיות משותפות ולהנגיש את התחום לנשים כמנוף לייצור עצמאות כלכלית". 

בילי  רובין ויצמן, מיוזמות פורום נשות הנדל"ן, מציינת כי: "הכנס אמור להעמיק את השת"פ בין נשים כדי שהן יוכלו להעשיר אחת  את השנייה בידע ובמקצועיות ולייזום פרויקטים משותפים".

עלות השתתפות בכנס 20 שקל, לפרטים והרשמה >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות