banner
בעלי תנופורט כידן דהרי וירון אדיב // ישראל הדרי
בעלי תנופורט כידן דהרי וירון אדיב // ישראל הדרי

לב השרון: אישור שימוש חורג ישביח את הנכס בכ-35%

חברת תנופורט קיבלה אישור להיתר לשימוש חורג לנכס אחסנה ומלאכה בתל מונד. החברה מעריכה, כי שווי הנכס צפוי לעלות באופן משמעותי עם קבלת ההיתר, וכי היא צפויה לרשום רווח של כ-10 מיליון שקל בגין שערוכו

בעלי תנופורט כידן דהרי וירון אדיב // ישראל הדרי

חברת הנדל"ן תנופורט מדווחת כי קיבלה את אישורה של  הוועדה המקומית לתכנון ובניה של המועצה האזורית "לב השרון" למתן היתר לשימוש חורג למטרת אחסנה ומלאכה לנכס מהותי שבבעלותה הסמוך לתל מונד. ההיתר ניתן לתקופה של 5 שנים, כאשר ההיתר ניתן בכפוף לעמידה בדרישות להיתר שנקבעו בהחלטת הוועדה. 

תנופורט מעריכה, כי בעקבות קבלת האישור למתן ההיתר לשימוש החורג כאמור, השווי של הנכס צפוי לעלות באופן משמעותי, בשיעור של כ-30%-35% משווי הנכס, כאשר שוויו ההוגן נכון ליום 31.3.19 עמד על כ-31 מיליון שקל. כתוצאה מכך, מעריכה החברה כי תרשום במהלך הדוחות הכספיים ליום 30.6.19 רווח של כ-10 מיליון שקל בגין שערוך הנכס. רווחי השערוך נובעים בעיקר מקבלת האישור לשימוש החורג בנכס, שינוי בשיעורי ההיוון ושינוי בדמי השכירות הראויים בנכס בתקופת השימוש החורג ולאחריה.

דיווח זה מצטרף להיתר נוסף לו זכתה החברה, מיום 22 ביולי 2019 – עם קבלת אישור הוועדה המקומית לתכנון ובניה של המועצה האזורית גזר למתן היתר לשימוש למסחר ב"מתחם בילו" שבבעלותה. ההיתר ניתן לתקופה של 3 שנים, וזאת, בין היתר, לאור הכללתו של הנכס בתכנית הכוללנית של המועצה כאזור המיועד לפיתוח מסחר ותעסוקה. 

מבנה-תנופורט // יח"צ
מבנה-תנופורט // יח"צ

כידן דהרי, מנכ"ל תנופורט: "אנו שמחים ומודים על החלטת המועצה לאפשר את שימושו של הנכס למטרת אחסנה ומלאכה. קבלת ההיתר מהווה מהלך של השבחה מהותי לנכס מהותי זה של תנופורט, ואנו צופים לו עתה עליית שווי משמעותית. במקביל, אנו ממשיכים לפעול, הן להשבחת נכסים נוספים והן לאיתור הזדמנויות רכישה של נכסים נוספים על ידי החברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות