banner
אילוסטרציה // Depositphotos

מדיניות חדשה? רמ"י שיווקה קרקע למגורים על קו הים

רמ"י שיווקה קרקע לפרויקט מגורים על קו הים המיועד לשוק החופשי. מחירי הדירות יעמדו על החל מ-1.6 מיליון שקל לדירת 4 חדרים. שמחה גרידינגר, יו"ר חברת נתיבי פיתוח שזכתה במכרז: "בשנים האחרונות כמעט ולא פורסמו מכרזים שלא במסגרת מחיר למשתכן. אני מקווה שהשר הנכנס יאיץ את הפרסום של מכרזים רגילים"

אילוסטרציה // Depositphotos

קבוצת נתיב פיתוח זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה לקרקע לבניית 141 דירות בבנייה רוויה בשכונת נווה חוף בקריית ים, על קו הים. במכרז התמודדו 10 משתתפים. החברה מדווחת כי שילמה על הקרקע 95 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. המחיר ליחידת דיור כולל הוצאות פיתוח עומד על 670 אלף שקל.  כעת, החברה שוקלת לבקש מהעירייה הקלת שבס שתאפשר תוספת של כ-28 דירות, ובסה"כ יכלול הפרויקט כ-170 דירות.

מדובר בחמישה מגרשים על שטח של 22 דונם בקו ראשון לים בקריית ים, הצלע המערבית של שכונת האלמוגים, בין רחוב השקד לרחוב הפלמ"ח בעיר. קו הנוף הוא לכיוון מפרץ חיפה ורצועת החוף. הפרויקט יכלול  בנוסף גם 500 מ"ר שטח מסחרי. הקבוצה מדווחת כי בכוונתה לבנות על הקרקע "שכונה סגורה", שתשווק לשוק החופשי, בתמהיל דירות בנות 4,5,6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מחירי הדירות הצפויים בפרויקט החל מ-1.6 מיליון שקל לדירת 4 חדרים. 

שמחה גרידינגר // צילום: אוראל כהן
שמחה גרידינגר // צילום: אוראל כהן

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, אמר כי: "בשנים האחרונות כמעט ולא פורסמו מכרזים שלא במסגרת מחיר למשתכן. אני מקווה שהשר הנכנס יאיץ את הפרסום של מכרזים רגילים, כי אין היום הרבה קרקעות למכירה בשוק, וחשוב שייעשה איזון נכון יותר בין מחיר למשתכן והשוק החופשי. הקרקע שרכשנו נדירה במיוחד היות ומדובר בקו ראשון לים והפרויקט שיבנה יהיה פרויקט מיוחד ברמה כלל ארצית. העיר קריית ים עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח שמושכת אליה הרבה זוגות צעירים בתחילת דרכם וכן משפרי דיור בחתך סוציו אקונומי גבוה מהעיר ומהקריות הסמוכות. זהו הפרויקט השלישי שאנו זוכים בו בקרית בשנים האחרונות. כיום יש לחברה 2 פרויקטים בעיר המיועד לשוק חופשי ופרויקט המיועד גם לזוכי מחיר למשתכן עם כ -600 יח"ד ושטחי מסחר  וזה מראה על האמון שלנו בעיר".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות