banner
הדמית הפרויקט // viewpoint
הדמית הפרויקט // viewpoint

בת ים: 15 דירות נמכרו בסכום כולל של 45 מיליון שקל בפרויקט אחד בתוך חודש

על פי הדיווח, רוב הרוכשים נמנים על משפרי הדיור מאזור המרכז וירושלים. דירות 5 חדרים בשטח של כ-130 מ"ר נמכרו בטווח מחירים של 3.3 עד 3.6 מיליון שקלים

קבוצת שפונדר-פדלון מדווחת כי מכרה במהלך חודש 15 דירות בסכום כולל של 45 מיליון שקלים בפרויקט מגדלי BRIZO בת ים. "המכירה החלה באירוע הנחת אבן פינה רב משתתפים שקיימה הקבוצה בתחילת חודש ספטמבר, באתר הפרויקט", מציינים בחברה.

במסגרת הפרויקט ייבנו שני מגדלים בני 20 ו-23 קומות ובהם 159 דירות. לפני כחודשיים הנפיקה עיריית בת ים את היתר הבנייה לראשון מבין שני המגדלים. בין הדירות שנמכרו: דירות 3 חדרים בהחל מ-2.35 מיליון שקלים, דירות 4 חדרים גדולות שנמכרו בטווח של 2.9 עד 3.1 מיליון שקלים, דירות מיני פנטהאוז שנמכרו במחיר של 4.2 עד 4.4 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בשטח של כ-130 מ"ר אשר נמכרו בטווח מחירים של 3.3 עד 3.6 מיליון שקלים. על פי נתוני החברה, רוב הרוכשים נמנים על פלח משפרי הדיור, אשר מגיעים אל הפרויקט בעיקר מאזור המרכז ואזור ירושלים.

שכונת פארק הים הולכת ונבנית בימים על אחת מחטיבות הקרקע הפנויות האחרונות בגוש דן אשר צמודות לקו חוף. השכונה צפויה לכלול 5,000 יחידות דיור חדשות בשילוב של מסחר, תעסוקה, בילוי, תרבות וספורט, והוגדרה על ידי עיריית בת ים כ"סיטי" החדש של העיר. השכונה מרושתת שבילי הליכה ואופניים המשתלבים בטיילת חוף הפרושה עד תל-אביב בצפון וראשון לציון בדרום.

את הפרויקט תכנן משרד כנען-שנהב אדריכלים והוא כולל קומה שלמה ובה גינת גג המשקיפה אל  הים, לצד חדרי כושר וסאונה.

שרון רייך בר מנשה, סמנכ"לית השיווק של קבוצת שפונדר פדלון, "הופתענו לגלות כי דווקא דירות המיני פנטהאוז הגדולות הן אלו שזכו לביקוש הרב ביותר באירוע. נראה כי הרוכשים, המודעים לפוטנציאל הרב הטמון בפרויקט ובלוקיישן הנדיר, מוכנים להשקיע בו את מיטב כספם. רוכשי הדירות בשלב זה ייהנו להערכתנו מעלייה של כ-30% לפחות בשווי דירותיהם עד ליום קבלת המפתח". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות