banner
ספורטן חיפה ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

עיריית חיפה רוכשת את הספורטן מקבוצת נכסים ובנין תמורת 6 מיליון שקל

לאחר 35 שנות פעילות: עיריית חיפה רוכשת מנכסים ובניין את מתחם "הספורטן" בעלות של 6 מיליון שקל.  עם קבלת הזכויות לידיה יושקעו בשיפוץ המתחם כ- 3.5 מיליון שקל נוספים

אריאל נוי 13.10.2021

הספורטן משתרע על שטח של כ- 32 דונם וכולל 3 בריכות שחיה, חדר כושר, מגרש טניס וחדרי חוגים. העירייה תשקיע בשיפוץ המתחם 3.5 מיליון שקל. העסקה נחתמה אמש  באמצעות "החברה הכלכלית חיפה", על הסכם מול חברת "ברטן" מקבוצת נכסים ובנין,  לרכישת זכויות ניהול והפעלת מתחם "הספורטן", הממוקם במבואותיה הדרומיים של העיר והעברתן לבעלותה. 

חברת "ברטן החזקות והשקעות בע"מ" מבית דסק"ש ונכסים ובניין מפעילה את רשת הקאנטרי קלאב ספורטן ברחבי הארץ. ספורטן חיפה הינו הקאנטרי קלאב הגדול באיזור חיפה והסביבה. על-פי ההסכם, יועבר המתחם לניהול ה"החברה הכלכלית לחיפה" בתאריך 1.1.2022. סך עלות הרכישה נאמדת ב-6 מיליוני שקל ובכוונת העירייה להשקיע כ-3.5 מיליון ₪ נוספים בשיפוץ המתחם, עם קבלת הזכויות לידיה. 

עיריית חיפה \\ ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
עיריית חיפה \\ ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "אני שמחה שלאחר תהליך מורכב וממושך הושלם המו"מ מול חברת "ברטן", שבבעלותה נמצא ה"ספורטן", ובתוך זמן קצר יוכלו כל תושבי חיפה ליהנות מבריכה ציבורית במתחם חדיש "

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: " זוהי בשורה חשובה מאוד עבור העיר חיפה. הגיע הזמן שגם בחיפה תהיה בריכה עירונית."  

עינת פורטוגלי, מנכ"לית "ברטן": "לאחר 35 שנים של הפעלת הספורטן בחיפה לרווחת התושבים, אנו מעבירים את הפעילות לעירית חיפה ".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות