banner
הדמיית המתחם // באדיבות אושיות שתית בעמ
הדמיית המתחם // באדיבות אושיות שתית בעמ

החברות שתית ופידמונט אנטרפרייזס יקימו את מתחם העסקים והמסחר בטירת הכרמל

החברות מדווחות כי חתמו על הסכם שותפות להקמת המתחם, אשר משתרע על כ-12 דונם ויוקם בהשקעה כוללת של כ- 290 מיליון שקל: "הקורונה לא תישאר כאן לנצח"

החברות "שתית" ופידמונט אנטרפרייזס חתמו על הסכם שותפות והקימו חברה משותפת במסגרתה, הם יקימו מתחם עסקים ומסחר בכניסה לטירת הכרמל, בעלות המוערכת בכ- 290 מיליון שקל כולל עלות הקרקע, כך מדווחות היום החברות.

המתחם ישתרע על כ- 12 דונם, ב- 3 מבנים ויכלול כ- 50,000 מ"ר של משרדים ומסחר. בתוך כך, החברות מציינות כי כמחצית מזכויות הבניה במתחם החדש שייכות לפרויקט וכי השטחים ייעודו הן למכירה והן להשכרה במבנים נפרדים.

הדמיית המתחם // באדיבות אושיות שתית בעמ
הדמיית המתחם // באדיבות אושיות שתית בעמ

 

שלום שטרית, מנכ"ל ובעלי חברת שתית, מסר כי: "הגידול המהיר באוכלוסייה בארץ בכלל ובאזור זה בפרט בשנים האחרונות והשכונות שצמחו הן בטירת הכרמל, הן במערב חיפה והן סביב אצטדיון סמי עופר והצורך בתעסוקה איכותית באזור, הביא אותנו להכרה שזה הדבר הבא שהאזור זקוק לו". 

איל עמיר, מנכ"ל ובעלים פידמונט אנטרפרייזס, מסר כי: "אנחנו יוצרים חלופה איכותית ואטרקטיבית למתחמים השכנים שלנו, החל מתשלום ארנונה נמוכה משמעותית מחיפה וכלה בגובה השכירות והמכר. אתייחס בשני משפטים לנגיף שכולנו לומדים לחיות לצידו, ראשית הוא לא יישאר לנצח בתקווה שבשנה-שנתיים הקרובות יימצא חיסון ושנית אין ספק שבגללו לא מעט ארגונים גדולים וקטנים בוחנים התאמות עבור הפתרון הנדלני האידיאלי עבורם ואנחנו פה בכדי ליישם אותו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות