banner
אזור התעשייה // צילום: עיריית פתח תקוה
אזור התעשייה // צילום: עיריית פתח תקוה

עיריית פתח תקוה: מסלול ירוק לטובת יזמים ותעשיינים

העירייה הודיעה על הפעלת מסלול ירוק, להקלה על חסמים בירוקרטיים. ראש העיר, רמי גרינברג: "מעתה אין חסמים אלא מסלול מהיר ויעיל ליזמים ועסקים בעיר"

 

עיריית פתח תקוה, באמצעות מינהלת עסקים והייטק ואגפי העירייה השונים מפעילה 'מסלול ירוק' לרווחת בעלי העסקים, בעלי החברות והיזמים באזורי התעשייה והתעסוקה בפתח תקוה. "המסלול הירוק נועד להקל על התהליכים הבירוקרטיים ולפתור בעיות בכל שלב בו עלול להיווצר חסם להמשך תהליך", מסבירים בעירייה, ומציינים כי: "במסלול הירוק יינתן מתן מענה מהיר, מקצועי ואדיב ליזמים, בעלי עסקים ובעלי חברות המבקשים להשתקע באזורי התעשייה בעיר, על ידי נציגי עירייה מאגפים רלוונטיים שונים, שנבחרו בקפידה וילוו את בעלי העסקים בנושאים העירוניים". 

אזור התעשייה סגולה // צילום: עיריית פתח תקוה
אזור התעשייה סגולה // צילום: עיריית פתח תקוה

ראש העיר, רמי גרינברג, אמר כי: "העיר פתח תקוה של שנות האלפיים היא עיר מובילה בתחומי התעשייה והמסחר, והינה אבן שואבת למפעלים, תעשיות מתקדמות, חברות ענק וחברות סטארט אפ. עיריית פתח תקוה ומינהלת עסקים והייטק מפעילות את "המסלול הירוק" לקידום מהיר של הליכים בירוקרטים. ב"מסלול הירוק" של עיריית פתח תקוה יקבלו היזמים והתעשיינים שירות איכותי ומהיר, תוך קבלת יחס אישי ומענה פרטני. התפשטות נגיף הקורונה אינה עוצרת את התפתחות התעשייה ואת קצב הבנייה בעיר, ואנו נספק את השירות המיטבי גם בימים אלה".  

מתחם תעסוקה // צילום: עיריית פתח תקוה
מתחם תעסוקה // צילום: עיריית פתח תקוה

מינהלת עסקים והייטק הוקמה בשנת 2002 לשיפור השירות לתעשיינים ובעלי העסקים והחברות באזורי התעשייה וכעת עומד בראשה חבר הנהלת העיר איתי שונשיין. המינהלת משמשת כתובת לתעשיינים ובעלי עסקים בפניותיהם לאגפי העירייה השונים, ועוסקת בפיתוח אזורי התעשייה ושיפור הקשר עם קהילת העסקים בעיר, כל זאת בשיתוף אגפי העירייה הרלוונטיים. 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות