banner
הדמיה מתחם מרכוס חיפה // משרד משה צור אדריכלים ובוני ערים
הדמיה מתחם מרכוס חיפה // משרד משה צור אדריכלים ובוני ערים

חיפה: אושרו 61 יח"ד ו- 170 חדרי מלון ב"מתחם מרכוס"

הוועדה המחוזית חיפה החליטה להפקיד את התוכנית ב"מתחם מרכוס" בחיפה. התוכנית כוללת 61 יחידות דיור ובית מלון, הכולל 170 חדרים

 

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה, בראשות ליאת פלד, החליטה להפקיד את תוכנית למגורים ומלונאות ב"מתחם מרכוס" שבחיפה. התוכנית, יוזמת חיים ושלום נכסים ואחזקות בע"מ, חלה על שני מתחמים משני צידי של רחוב יפה נוף על שטח של כ-6 דונם. 

בחלק העליון של המתחם שבין רחוב יפה נוף לשדרות הנשיא, התוכנית מציעה הקמת שני מבנים בני 13 קומות- אחד למלונאות ואחד למגורים, שיכללו שלוש קומות משותפות שישמשו עבור מסחר. המבנה שמיועד למלון פונה לשדרות הנשיא והוא כולל 170 חדרי מלון. המבנה למגורים פונה לרחוב יפה נוף ובו 45 יחידות דיור.

הדמיה מתחם מרכוס חיפה //  משרד משה צור אדריכלים ובוני ערים
הדמיה מתחם מרכוס חיפה // משרד משה צור אדריכלים ובוני ערים

בצדו השני של רחוב יפה נוף ובחלק התחתון המתחם, התוכנית כוללת הקמת מבנה מגורים מדורג הכולל 16 יחידות דיור. בנוסף ליחידות הדיור, המתחם כולל גם גן ילדים ובית קפה שישמש את תושבי השכונה. התוכנית נערכה ע"י אדריכל דני אוחנה.

יו"ר הוועדה המחוזית איתמר בן דוד, ציין כי : "התוכנית קודמה על מנת לעודד כלכלית את ישימות הקמת בית-המלון המאושר במקום על פי תכניות קודמות, ולנצל באופן מיטבי את השטח תוך קביעת שימושים מעורבים של בית-מלון, מגורים, מסחר ושטח ציבורי". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות