banner
פרויקט עירוב שימושים של צרפתי שמעון בפסגת זאב // 3DVISION
פרויקט עירוב שימושים של צרפתי שמעון בפסגת זאב // 3DVISION

ירושלים: אושרה תוכנית עירוב שימושים הכוללת 286 יח"ד

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה תכנית עירוב שימושים בפסגת זאב, הכוללת 286 יח"ד, בניין משרדים ותעסוקה וקומת מסחר. התוכנית קיבלה אישור לתוספת של 26 דירות מעבר לתכנון המקורי

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה תוכנית עירוב שימושים בשכונת פסגת זאב, על שטח של כ-7 דונם, בין הרחובות משה דיין ושמחה הולצברג. במסגרת התכנית יוקמו 4 מגדלי מגורים בני 18 קומות כל אחד ובסך הכל 286 יחידות דיור עם קומת מסחר מן המסד בגובה של כ-7 מטר ובשטח של כ-2,500 מ"ר. לצד בנייני המגורים, ייבנה בניין בן 12 קומות למטרות תעסוקה, משרדים, מרפאות וחדרי תרופות, בהיקף של כ-7,000 מ"ר. בנוסף, ייבנו שטחים למוסדות ציבור. 

אבי צרפתי, סמנכ"ל בחברת צרפתי שמעון, יזמית הפרויקט, מציין כי: "עיריית ירושלים מאפשרת תוספת של אחוזי בניה למגורים בכפוף ליישום של עירוב שימושים ולהקצאת חלק משטח הפרויקט עבור מסחר, מוסדות ציבור, משרדים ותעסוקה. בהתאם לכך קיבלנו אישור לתוספת של 26 דירות מעבר לתכנון המקורי שכלל 6 בניינים עם 260 יח"ד. אחת הבעיות הבולטות בעיר הינה הפקקים בתוכה ומחוצה לה, והשילוב של תעסוקה ומגורים סמוכים יאפשר לתושבי השכונה לנהל אורח חיים מלא ונוח מבלי שיצטרכו לצאת מגבולותיה". 

בחברה מעריכים כי היתר חפירה ודיפון צפוי להתקבל בהקדם, אשר יבוצעו לצד הקמת חניון במסגרת התוכנית: "בסיום עבודות ביצוע אלו צפוי להתקבל היתר בנייה כולל לפרויקט", כך נמסר מהחברה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות